Tak jak?

8. listopadu 2014 v 11:47
Pořád měním názor, jak jíst nejíst, co je mým cílem a co ne! Je tu zas víkend, doufám, že ho nějak ustojím. Na čem se já a mé druhé já shodujeme je téměř vyloučit pečivo, těstoviny a prostě všehny sacharidové bomby. Většinou ale selžu. Dále vím, že se chci dostat na 55 kg a to už jen udržovat, ale zároveň shazovat tuk-což stejně nejde bez ztráty prsou, což už nechci! Cvičením přibírám na váze a přijde mi i na objemu. Takže cvičit na lačno-což až začnu chodit do práce nepůjde, takže tenhle plán vyjde jedině o víkendy. Kalorie nechám asi tak jak jsou-nepřesánout 4000 kJ...nebo ne? Mám se vrátit ke svým krásným 2500? Nevím, nevím, nevím.
S nemocnou štítnou žlázou je metabolismus úplně jiný než u jiných lidí, vegetariánství mi také nedovoluje maximalizovat bílkoviny a minimalizovat sacharidy...prostě nevím.
  • 8. 11. So
-cvíčení na lačno 30 min
snídaně: nic
svačina: cel. toust 288 kJ, sýr 183 kJ, káva 143 kJ
oběd: 50g cizrny 343, 50 g brambor 140 kJ, 50 g mrkve 94 kJ, zelené fazolky 129 Kj, vejce 449 kJ, oliv. olej 172
svačina: káva 143
večeře: jablko 260 kJ a zpropadenej...rohlik! 588

CELKEM: 2932 kJ
krááása


9. 11. Ne
-cvičení na lačno 30 min
snídaně: omeleta z vejce a zeleniny 559 kJ, mléko 100 ml 190
svačina: nic
oběd:grilovaná zelenina 550, mléko 200 ml 380, oliv. olej 172 kJ
svačina:pomeranč 294, káva 143
večeře: cel. chléb 561

CELKEM: 2849 kJ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama