Způsob života

13. října 2014 v 14:48
Tohle všechno už není dieta, musela jsem totálně změnit svůj styl života, co se týče jídla. Chutnají mi úplně jiná jídla než dřív, nikdy už se nechci vrátit k něm předchozím. Samozřejmě bych si přála dostat se na méně kalorií, ale na druhou stranu, stačí když budu hubnout pomalu. Ten velký skok -10 kg za asi 4 měsíce byl přehnaný.
Jinak čaj ze senny funguje. Tři dny s ní byly fajn, shodila jsem 0,2 kg, což asi vůbec nic neznamená :D Takže vážím nyní 56,7 kg. To znamená, že od začátku (květen) mám už o 11 kg méně.
Toužím se dostat na 55, což by znamenlo celkové zhubnutí 12,6 kg. Na této váze už se vyfotím a porovnám se, sama totiž takový úbytek ani nevidím.

  • 13. 10. Po
snídaně: jablko 260 kJ, hrst mandlí (10g) 263 kJ
svačina: půl krajice chleba s česnekem (pro zdraví) 204 kJ
oběd: celozrnné placky 1500 kj, zelené fazolky 109+olivový olej 172 kJ, mrkev 188 kJ, volské oko 449 kJ
svačina: káva 143 kj
zatím:3288 kJ (822 kcal)
večeře: grilovaná cuketa téměř bez oleje 100 kJ, půlka krajice chleba 204 kJ, káva (melta)
-rotoped 20 min

CELKEM: 3735 kJ (933 kcal)


  • 14. 10. Út

snídaně: cel. toust plátek sýru 288+183, hrst směsi semínek 237, káva sladká 370
svačina: pár loků coca coly :( 270 kJ
oběd: kuskus 100 g 466 kJ, grilovaná zelenina 412, oliv. olej 172 kJ, marcipán :( 257 kJ
svačina: káva (melta) 143 kJ
večeře: jablko malé 200 kj, pomeranč 127 kj, 2 volská oka 898, 2 cel. tousty 576 kJ, kakao 650 kJ

CELKEM: 5077 kJ
-přemohl mě šílenej hlad, nedalo se to vůbec zvladnout...PROĆ??? Tak to bylo dobrý! Na rukách mi ale vísí tuk, nechutnej tuk

  • 15. 10. St
Tak včerejšek byl fakt jídelní děs, takže to dneska musím trochu napravit

-cardio 15 min
snídaně:nic
svačina: káva (melta) 143 kJ
oběd: zeleninové kari-brambory 50g 140 kJ, cizrna 50g 343 kJ, grilovaná zelenina 550 kJ, kukuřice 50 g 200 kJ (1233 kJ)
zatím-1376
svačina:káva 143 kJ (melta)
večeře: pomeranč 294 kJ, malý banán 347
-10 min rychlý rotoped, posilování

CELKEM: 2106 kJ
po dnu přežírání pěkný den potrestání

  • 16. 10. Čt
snídaně: 2 cel. tousty 576 kJ, 2 volská oka 898 kJ, banán 347 kJ, káva 143 kJ (1964)
svačina: kukuřičné lupínky s mlékem 489+190
zatím-2643
oběd:oříšková tyčinka 730 kJ
svačina: káva 143 kJ
večeře: trochu zapečené brokolice 300 kJ, tětoviny 549 kJ s houbovou omáčkou 300 kJ :( -návštěva u mámy

CELKEM: 4665 kJ
hooodně
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pusinka Pusinka | Web | 13. října 2014 v 19:48 | Reagovat

Moc pěkné, gratuluju a držím palce v dalším hubnutí :)

2 AlbertSwomb AlbertSwomb | E-mail | Web | 3. června 2018 v 22:00 | Reagovat

The men's prostate is the central part of a male's reproductive system. It secretes fluids that assist the transportation and activation of sperm. The prostate can be found just while watching rectum, below the bladder and surrounding the urethra. When there is prostate problem, in most cases really miserable and inconvenient for your patient as his urinary system is directly affected.

The common prostate health issues are prostate infection, enlarged prostate and prostate type of cancer.

Prostate infection, also referred to as prostatitis, is among the most common prostate-related condition in men younger than 55 years. Infections from the prostate are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis could be the least common of forms of prostate infection. It is caused by bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may experience fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by utilizing antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis can be a condition connected with a particular defect inside the gland along with the persistence presence of bacteria in the urinary tract. It can be caused by trauma on the urinary tract or by infections received from the rest in the body. A patient may go through testicular pain, lower back pains and urination problems. Although it is uncommon, it can be treated by removal from the prostate defect followed by the utilization antibiotics and NSAIDs to help remedy the soreness.

Non-bacterial prostatitis is the reason for approximately 90% of prostatitis cases; however, researchers have not even to determine the causes of these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other believe intensive exercise and lifting might cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a proper diet is important. These are some in the actions to keep your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is necessary for overall health and will also also keep the urinary track clean.

2. Some studies claim that several ejaculations per week will prevent cancer of prostate.

3. Eat pork without excess. It has been shown that consuming more than four meals of beef a week will raise the risk of prostate diseases and cancer.

4. Maintain an effective diet with cereals, vegetable and fruits to be sure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most critical measure to adopt to ensure a proper prostate is usually to opt for regular prostate health screening. If you are forty years and above, you should go for prostate examination at least one time annually.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama