Říjen 2014

Nedůvěryhodná váha

31. října 2014 v 9:17
Tak jsem se zas vážila, z děsem jsem odskočila z váhy, když ukazovala o půl kila víc. Se strachem jsem vážení několikrát zopakovala několikrát a voila 55,8 kg! Ale obecně teď váha o ničem nevypovídá, dolní polovinu těla mám značně tlusto/oteklou, dokonce i břicho vypadá vypouklé ale ztvrdlé. No netuším. Prostě nevypadám hezky. Blíží se zase víkend, doufám, že se budu držet.

  • 31. 10.
snídaně: sušené ovoce 289 kJ, vlašské očechy a trocha slunečnicových semínek 237 kJ, káva 143
svačina: proteiňák z mléka 100 ml 390+154
oběd: zeleninové kari: mrkev 300g 564 kJ, brambory 50 g 140 kJ, grilovaná zelenina 275 kJ
svačina: káva 143
večeře: dva cel. tousty 576
čeká mě večer ve společnosti, takže bůh ví, co se sní a vypije!

CELKEM: hodně kJ



Nový začátek č. 2568

27. října 2014 v 14:42
Po včerejší nevídané přežíračce, která nemá obdoby, přichází zase přehodnocení celého jídelníčku. Mám se vydat cestou skutečného hladovění, zhubnout a pak jíst kolem 3000-4000 kJ při kterých se mi váha drží na stejno? Je fakt, že při 55 kg už by mi stačilo jen si váhu udržet. K 55 kilům mi ale chybí necelá 2 kg, které prostě nejdou, NEJDOU dolů!
Kdy opravdu váha klesala, bylo při 2500 kJ denně, ale nesměla bych polevit. Zároveň jsem na lačno chodila běhat, což teď v zimě už nepůjde. Zkusím tedy 2500 kJ a občas ráno rotoped nebo cardio.

  • 27. 10. Po
snídaně: banán 308 kJ
svačina: nic
oběd: brokolicová polévka 328 kJ, salát 177 kJ s kouskem mozzarelly 351 kJ
svačina: káva 143 kJ, pár kousnutí do chlebu 204 kJ
zatím 1511 kJ
večeře: káva s lžičkou cukru 210 kJ, trochu sušených švestek 482 kJ

CELKEM: 2203 kJ


  • 28. 10. St
-cardio 10 min
snídaně: cel. toust 288 kJ, volské oko bílek 271 kJ, malý banán 308 kJ (867)
svačina: káva 143, během dne hrst ořechů 278 kJ
oběd: cizrna 480 kJ, grilovaná zelenina 412 kJ
svačina: houska 598 kJ, dvě mandarinky 264 kJ
večeře: zeleninová polévka 328 kJ

CELKEM: 3106 kJ
bohužel moc!

  • 29. 10. Čt
snídaně: banán 308 kJ
svačina: fresh z jablka, mrkve, pomeranče 345 kJ
oběd: špenát s trochou mléka 540 kJ, 1 plátek celozrnného chleba 664 kJ, čínské zelí
svačina: pár sušených meruněk a švestek 200 kJ
zatím 2057 kJ
večeře: půl bujónu 72, hrášek a kukuřice 346 kJ, káva 143 kJ

CELKEM: 2618 kJ

  • 30. 10. Čt
snídaně: jablko 260 kJ, trochu vlašských ořechů 278 kJ
svačina: káva 143 kJ
oběd: měla jsem obrovský hlad-2 bílé bagety 2067, grilovaná zelenina 550 kJ, míchané vejce 449
zatím-3747
svačina:nic
večeře: banán 347, káva 143 kJ, dcl vína 320 kJ, dva tousty 556

CELKEM: 5113 kJ
jako ano je to děs, ale na druhou stranu dospělá žena má jíst 8000 kJ, tak snad to pořád není moc.

Víkendová výzva

25. října 2014 v 19:21
Většinou mám víkendy extrémně špatné! Jsem mimo svůj režim a tak se přecpávám nezdravým jídlem. Rozhodla jsem se zkusit dokázat se přemoct a jíst tak, jak mi mozek říká. Tělo neposlouchat!

  • 25. 10.
snídaně: bílý jogurt 390 kJ směs ořechů a semínek 239 kJ, avokádo 370 kJ, káva 143 kJ
-celý den práce na domě v zimě
svačina: nic
oběd: vegetariánské kari půlka k obědu, půlka k večeři-150 g mrkve 282 kJ, 50g cizrny 343 kJ, 50g brambor 140 kJ, grilovaná zelenina 412 kJ, trochu mléka 50 kJ
svačina: nic
večeře: rohlík 588 kJ, zbytek kari, dcl červeného vína 320 kJ, černý čaj s medem 238 kJ

CELKEM: 3125 kJ
na víkend je to skvělé! Až na ten rohlík jsem spokojená!

  • 26. 10.
snídaně: cel. toust 288 kJ, vařené vejce 325 kJ, káva s lžičkou cukru 210 kJ
svačina: rohlík 588, vaječný bílek :( 66 kJ
zatím 1477 kJ
oběd: celozrnné placky 1500 kJ, fazolky 200, kukuřice 400 kJ
svačina: brambůrky, kakao, piškoty
večeře: nic

No tak nic! Nepovedlo se.

Selhání

20. října 2014 v 12:53
Víkendy jsou pro mě to nejhorší, jsem mimo svůj režim a tím pádem se všechno jídlo rozhodí! HODNĚ. Ale ani dnešek jsem nevylepšila a v průběhu dne taky nevylepším. Člověk se nemůže stranit společnosti kvůli jídlu. Jenže jakmile si něco dovolím (večer u večeře a vína) celý den se přejídám. Stydím se, že to říkám zas: od zítřka začnu znova!

Největší challenge bude víkend. Bude to pro mě opravdová výzva a zkusím jíst rozumě. Ještě jsem to úplně nevymyslela.
Všední dny (od zítřka) vybuduju na haldách a haldách zeleniny, peníze nepeníze! Jak to, že v poslední dobře tak ztrácím vůli?

  • 21. 10. Út
snídaně: nic
svačina: malý banán 250 kJ, hrozno 170 kJ, půlka pomeranče 127 kJ, káva 143 kJ (690 kJ)
oběd: zelené fazolky 233 kJ, dušená mrkev 188 kJ, volské oko 449 kJ, cel. toust 288 kJ, oliv. olej (258 kJ) (1416)
svačina:káva 143 kJ
zatím celkem-2249
večeře:malý banán 250 kJ ujídání vajíček (jen ždibec) 100 kJ, jablko 260, káva 143
-cardio

CELKEM: 3002 kJ


  • 22. 10. St
snídaně: banán 80 g 308 kJ
-velké uklízení
svačina: rohlík 588 kJ, káva 143 kJ
oběd: grilovaná zelenina 550 kJ, sýr 183 kJ, oliv. olej 172 kJ
zatím 1944 kJ
svačina:káva 143, pár brusinek 365 kJ, pár višní sladkých 100
večeře: bujón 72 kJ s lžicí kukuřice 80 kJ a dušené mrkve 188 kJ

CELKEM: 2892 kJ (723 kcal)

  • 23. 10. Čt
snídaně: 2 cel. tousty 576, volské oko 449, bílek navíc 79, káva 143 kJ (1247)
svačina: 30 g vanilkové zmrzky 168 kJ
oběd: trochu bramborových noků 620 kJ se špenátem a smetanou 245 kJ
svačina: tenký žitný chléb 303 kJ, hummus 300 kJ, trochu avokáda 370 kJ, banán 308 kJ, hrozno 136 kJ
-lezecká stěna
večeře: malá mrkev 120 kJ

CELKEM: 3817 kJ

  • 24. 10. Pá
dnes jsem zcela zcela bez energie, vyčerpaná
snídaně: bílý jogurt 390 kJ, třešňový kompot 301 kJ, mix semínek 239 kJ
svačina: půlka avokáda 740 kJ
zatím 1670
oběd: pizza 4000 kJ
svačina: piškoty 489 kJ, mléko 380 kJ
večeře: nic
-40 min rotoped

CELKEM: 6539 kJ

Nevzdávat se

16. října 2014 v 21:18
Po každém núspěchu-za úspěch pokládam víc jak 4000 kJ-mě baví snažit se znova a znova. Vím, že jeden den to dokážu, druhý už zas ne. Doufám, že i tak zhubnu. 1. cíl 58kg už je za mnou a čeká mě 2. 55 kg. A upřímně si myslím, že jednou bude můj cíl i 50 kg!

  • 17. 10. Pá
snídaně: káva (melta) 143 kJ, 4 piškoty 132 kJ
svačina: jablko 260 kJ
oběd: zeleninové kari: 150 g mrkve 282 kJ, 50g cizrny 343 kJ, 50g brambor 140 kJ, grilovaná zelenina 412 kJ, trochu mléka 50 kJ, lžíce rýže 465 kJ
zatím 2327 kJ
svačina: banán 347 kJ, káva 143 kJ, 4 piškoty 132 kJ
večeře: jablko 260
-20 min cardi a posilování

CELKEM: 3209 kJ (802 kcal)
pěkné, ale málem jsem nevydržela


  • 18.10 So
no dnešek děsnej, hrozně moc fyzicky náročné práce, žádný čas na jídlo, ale za to večer!

snídaně: malý banán 347 kJ
svačina:jablko 260 kJ
oběd: miska bramboračky hutné 542 kJ, 4 bebe sušenky 322 kJ
svačina: nic
večeře: 3 cookies 1183 kJ, kukskus 100 g 490 kJ, fazolové lusky 200 kj, volské oko 449, kukuřice 400, rohlík 588, 200 ml mléka 380

CELKEM: 5161 kJ (1290 kcal)
sakrááááá

  • 19. 10 Ne
průser

  • 20. 10 Po
průser-alkohol

Způsob života

13. října 2014 v 14:48
Tohle všechno už není dieta, musela jsem totálně změnit svůj styl života, co se týče jídla. Chutnají mi úplně jiná jídla než dřív, nikdy už se nechci vrátit k něm předchozím. Samozřejmě bych si přála dostat se na méně kalorií, ale na druhou stranu, stačí když budu hubnout pomalu. Ten velký skok -10 kg za asi 4 měsíce byl přehnaný.
Jinak čaj ze senny funguje. Tři dny s ní byly fajn, shodila jsem 0,2 kg, což asi vůbec nic neznamená :D Takže vážím nyní 56,7 kg. To znamená, že od začátku (květen) mám už o 11 kg méně.
Toužím se dostat na 55, což by znamenlo celkové zhubnutí 12,6 kg. Na této váze už se vyfotím a porovnám se, sama totiž takový úbytek ani nevidím.

  • 13. 10. Po
snídaně: jablko 260 kJ, hrst mandlí (10g) 263 kJ
svačina: půl krajice chleba s česnekem (pro zdraví) 204 kJ
oběd: celozrnné placky 1500 kj, zelené fazolky 109+olivový olej 172 kJ, mrkev 188 kJ, volské oko 449 kJ
svačina: káva 143 kj
zatím:3288 kJ (822 kcal)
večeře: grilovaná cuketa téměř bez oleje 100 kJ, půlka krajice chleba 204 kJ, káva (melta)
-rotoped 20 min

CELKEM: 3735 kJ (933 kcal)


  • 14. 10. Út

snídaně: cel. toust plátek sýru 288+183, hrst směsi semínek 237, káva sladká 370
svačina: pár loků coca coly :( 270 kJ
oběd: kuskus 100 g 466 kJ, grilovaná zelenina 412, oliv. olej 172 kJ, marcipán :( 257 kJ
svačina: káva (melta) 143 kJ
večeře: jablko malé 200 kj, pomeranč 127 kj, 2 volská oka 898, 2 cel. tousty 576 kJ, kakao 650 kJ

CELKEM: 5077 kJ
-přemohl mě šílenej hlad, nedalo se to vůbec zvladnout...PROĆ??? Tak to bylo dobrý! Na rukách mi ale vísí tuk, nechutnej tuk

  • 15. 10. St
Tak včerejšek byl fakt jídelní děs, takže to dneska musím trochu napravit

-cardio 15 min
snídaně:nic
svačina: káva (melta) 143 kJ
oběd: zeleninové kari-brambory 50g 140 kJ, cizrna 50g 343 kJ, grilovaná zelenina 550 kJ, kukuřice 50 g 200 kJ (1233 kJ)
zatím-1376
svačina:káva 143 kJ (melta)
večeře: pomeranč 294 kJ, malý banán 347
-10 min rychlý rotoped, posilování

CELKEM: 2106 kJ
po dnu přežírání pěkný den potrestání

  • 16. 10. Čt
snídaně: 2 cel. tousty 576 kJ, 2 volská oka 898 kJ, banán 347 kJ, káva 143 kJ (1964)
svačina: kukuřičné lupínky s mlékem 489+190
zatím-2643
oběd:oříšková tyčinka 730 kJ
svačina: káva 143 kJ
večeře: trochu zapečené brokolice 300 kJ, tětoviny 549 kJ s houbovou omáčkou 300 kJ :( -návštěva u mámy

CELKEM: 4665 kJ
hooodně

Pomalu ale jistě

10. října 2014 v 9:04
Tak jsem zas o něco lehčí, nechápu, jak je to možné, když se neustále přežírám pšeničnými výrobky. Jsem na svém historickém minimu: 56,9 kg.

I přes to se musím víc snažit. Večer už smím jen zeleninu v jakékoli formě, a před jídlem si žaludek naplnit vodou a třeba i Psylliem. A Samozřejmě dnes opět senna, ale jen asi jeden silnější šálek.

  • 10. 10.
snídaně: jablko 260 kJ, vlašské ořechy 278 kJ, káva (melta) 143 kJ
svačina: celozrnný suchar 471 kJ
oběd: bramborové noky 200g 1240 kJ, houbová omáčka 310 kJ, špenát 135 kJ, mléko 200 ml 380 kJ
zatím-3417 kJ
svačina:káva 143 kJ
večeře: půl sucharu celozrnného 235, 3 chery rajčata 30

CELKEM: 3825 kJ (913 kcal)
jako kalorií hodně moc, asenna opět velmi fungovala


  • 11. 10. So
snídaně: chléb 510 kJ, trochu másla 214 kJ, volské oko (bílek) 66+214 (olej), cherry rajčata 30 kJ
svačina:jablko 260 kJ
oběd: grilovaná zelenina 550 kJ, 2 plátky sýru 367 kJ, krajíčky os pizzy 420 kJ
zatím-2631 kJ
svačina:káva 143
večeře: celozrnný suchar 235 kJ

samozřejmě dva čaje ze senny

CELKEM: 3009 kJ
senna fungovala, jídelák spokojenost

  • 12.10. Ne- rodinná oslava
nemá cenu to ani počítat: mraky kJ

Proč to nejde

9. října 2014 v 14:53
Proč nejde jíst málo, proč se nemůžu vrátit k 2500 kJ denně. Mozek se prostě vypne a tělo jde jíst :( Samozřejmě tu je jedna možnost, ze který mám ale šílenej strach-laxativa. Ty fungují 100%. Zkusím místo toho čaj ze senny, ale ta je slabá. Budu jí pít 2-3x denně třeba tři dny.

  • 9. 10. Čt
snídaně: 9g mandlí 236 kJ, káva (melta) s trochou cukru 370 kJ
svačina: pár sušených brusinek 105 kJ, půlka kostky bujónu (kvůli zimě) 72 kJ
oběd: vegetariánské kari 1188 kJ, placka z bílé mouky :( 1500 kJ
zatím 3471 kJ
-běh 15 min
svačina:nic
večeře:jablko 260 kJ, paprika 60, trochu gervais 156, dva tousty 500 kJ, sladký jogurt 600

CELKEM: 5047 kJ
tááák jsem zas selhala! Je to tím, že nesmím ani čaj ani kávu!

Tak senna fungovala extrémně hodně, otázka ale je jestli bude mít stejný účinek i 2., 3....100. den. Spíš ne.


Něco jako hladovka

6. října 2014 v 8:47
Po tragickém víkendu 5000-6000 kJ se člověk musí řádně potrestat, v mém případě odměnit něčím nízkokalorickým dnem.

  • 6. 10. Po
snídaně:nic
svačina:káva (melta) 143 kJ
oběd: fazolové lusky na troše oleje 318 kJ, bujón s troškou kukuřice 200 kJ
svačina: proteinový nápoj z vody 231, banán 463
zatím: 1355 kJ
-lezecká stěna
večeře: jablko 260 kJ

CELKEM: 1615 kJ (403 kcal)


  • 7. 10. Út
snídaně: cel. toust 288, trochu másla 214 kJ, vařené vejce 325, káva 143 kJ (970 kJ)
svačina: 2 fornetti 520 kJ
oběd: brokolicová polévka 328 kJ, tousty s máslem a sýrem a sakra 1470+551
svačina:káva 143 kJ
večeře:nic

CELKEM:3982 kJ
špááátnej den

  • 8. 10. St
snídaně: banán 463 kJ
svačina:káva 143 kJ
oběd: jablko 260 kJ
svačina:nic
večeře: 2 misky vegetariánského kari (cizrna 686, batáty 300, paprika100, brokolice 160 kJ, cibule, rajčata 70, oliv. olej 172 kJ)

CELEK: 2354 kJ

  • 9. 10. Čt
snídaně: 9g mandlí 236 kJ, káva s trochou cukru 370 kJ
svačina: pár sušených brusinek 105 kJ, půlka kostky bujónu (kvůli zimě) 72 kJ
oběd: vegetariánské kari 1188 kJ
zatím 1971

Tělesné složení

1. října 2014 v 10:08 | Valanor
Opět jsem se zatoužila zvážít a je krásně vidět pomalý úbytek den za dnem. Dokonce mi už váha neukazuje, abych změnila životosprávu, ale abych přibrala :D asi nějaká chyba!

Váha: 57,7 kg
Tuk: 27,7 %
Voda: 53,8 %
Svaly: 35,8 %
(je zvláštní, že součet není 100% :D)
BMI: 22 (podváha je 18,2 ale toho se asi nedočkám :))
Výška: 160 cm

Tuk by měl být u žen mezi 20-25%, takže hubnutí pokračuje!

Konečně už mám kuchyňskou váhu, takže budu konečně znát přesně kalorickou hodnotu jídla.

  • 1. 10. St
snídaně: cel. toust 288 kJ s plátkem sýru 183 kJ, 40g mrkve 60 kJ, káva 143 kJ (674 kJ)
svačina: 4 vlašské ořechy 139 kJ, malý pomeranč 127 kJ
oběd: celozrnné placky 177g 1393 kJ, fazolové lusky 130g 168 kJ+172 olej, salát s česnekovým přelivem z jogurtu 100 kJ
zatím celkem:2773 Kj
svačina: nic
-cardio 15 min
večeře:vejce vařené 325, okurka 20, káva 143

CELKEM: 3261 kJ


  • 2. 10.
dnes byl hlad silnější než já, skutečně jsem nemohla přestat!

snídaně: kukuřičné lupínky 40g 576 s mlékem 100 ml 190 kJ (766)
svačina: cel. toust 288, plátek sýru 189 kJ
oběd: jogurt sladký 615 kJ, čočka 230g 1058 kJ, grilovaný lilek 275 kJ, 300 ml mléka 570 kJ
zatím celkem: 3761 kJ
svačina:čokoláda 1335 kJ a piškoty 398 :((((
večeře:kousek papriky 30 kJ, 3 cherry 30 kJ, rajčata, káva 143 kj

CELKEM: 4362 kJ
dnešek byl fakt příšernej, měla jsem děsnej hlad, nedalo se s tim nic dělat!

  • 3. 10.
-cardio 10 min
snídaně: vlašské ořechy 20 g 556 kJ (cože?), jablko 260 kj, pomeranč 100 g 196 kJ (916 kJ)
svačina: káva 143 kJ
oběd: bramborové placky 200g 1391 kJ, špenát 202 kJ, vaječný bílek 66+110 kj olej
svačina: nic
zatím 2685
večeře: hrášková polévka (hrášek, trocha mléka) 550 kJ, káva 143

CELKEM: 3378 kJ

PŘÍŠERNÝ VÍKEND:
  • 6. 10. So
snídaně: cel. toust 288, plátek sýru 189, sladký jogurt 615
svačina: halda slaných arašídů 2509
oběd: halda bramborové kaše 706, kukuřice 400 kJ, kousek dortu 1263
svačina: pár brusinek 356, 2 piškoty 66, kousek čokolády 445
večeře: nic
CELKEM: 6837 kJ

  • 7. 10. Ne
-běh 15 min
snídaně: banán 463, káva 143
svačina: nic
oběd: halda těstovin se zeleninou 955 kJ
svačina: káva 143, brusinky 356
večeře: dvě vejce 899, dva cel. tousty 576, kousek dortu 1263

CELKEM: 4798 kJ