Září 2014

Váha se hnula

25. září 2014 v 8:36
....a dolu, sice jen o kousek, o 0,5 kg, ale každý pokles vítám! Važím tedy teď 57,9, což je celkem úbytek o 9,7 kg. Wow


Nový začátek č. 2859

24. září 2014 v 10:16
No zkusíme to zase jinak. Jíst strašně, strašně moc ale nízkokalorické věci. V podstatě se přejíst zeleninou...je to vůbec možný? Co se týče kalorií tak pod 4000 kJ (takže i 3999 :)) budu považovat za úspěch. Na bílkoviny se opět vykašlu, taktéž na cvičení. Cvičit začnu až se váha/míry opět trochu hnou dolů. Teď mám stále na deko stejně, což je v podstatě také úsoěch.
A HLAVNĚ ŽÁDNÁ PŠENICE A UŽ VŮBEC NE BÍLÝ PEČIVO! nebo to aspoň omezit, no :)

  • 24.9. St
-běh 15 min na lačno
snídaně: bílý joburt 390 kJ, malé jablko 100 kJ, cia+sezam 140 kJ
svačina:káva 143 kJ
oběd: tortila 863 s grilovanou zeleninou 550 kJ, 2 plátky sýru 367 kJ
zatím celkem: 2553 kJ
svačina:nic
večeře:bujón 144 kJ s lžičkou kukuřice 50 a lžičkou hrášku 50, pomeranč 294

CELKEM: 3091 kJ
pěkné


  • 25. 9. Čt
snídaně: volské oko (jen 2 bílky) 372 kJ , 2 cel. tousty 588 kJ, salát (ředkvičky, salát) 30 kJ (990)
svačina:nic
oběd: zelené fazolky 218 kJ, kukuřice 400, brokolice 80, česnekový dip 100, 2 lžíce rýže 465 kJ (1263)
svačina: pár kousnutí do dortíku 420 kJ, 200 ml kefíru 340 kJ
zatím: 3013 kJ
večeře: česnečka bez zahuštění 214 kJ

CELKEM: 3227 kJ

  • 26.9. Pá
snídaně: švetsky 220 kJ, kefír 100 ml 170 kJ
svačina: jablko 260 kJ, cel. toust 288 kJ
oběd: brambory 420 kJ, mrkev 282 kJ, hrášek 346, 200 ml mléka 380 kJ, 2 bílky 158 kJ, máslo 614 kJ
zatím-3238 kJ
svačina: malý krajíc chleba :( 408 kJ
večeře: a sakra-2 krajíce chleba 714 kJ, bílek 79, paprika 50 kJ, máslo 214 (1057)

CELKEM: 4703 kJ

  • 27. 9. So
snídaně: 200 ml kefíru 340 kJ, 2 mrkve 302
svačina: jablko 260 kJ
oběd: celozrnná placka (cca jako torrila) 1187 kJ, grilovaná zelenina 275+hodně olivového oleje 344 kJ
svačina: káva 143 kJ
večeře: brokolicová polévka (jen broko, trošku mléka) 328 kJ

CELKEM:3179 kJ

  • 28. 9. Ne
snídaně: dvě vícezrnné hosuky s lněným semínkem 1056
svačina: ochucená mléčná krupice (ach jo nesmim kafe, takže nemůžu vydržet bez sladkýho) 889 kJ, smoothie 605 kJ
oběd: špenát 540 kJ, salát 30, bílek smažená 133+100 kJ
Zatím celkem:3353 kJ
svačina:nic
večeře:meloun vodní 280 kJ přežíračka neřeknu čím, tak 2000 kJ
-cardio

CELKEM: 5633 kJ
dokud to není víc jak 6000 snad se to neuloží!

  • 29. 9. Po
-cardio
snídaně: 200 ml kefíru 340 kJ, jablko 260, palačinka 383 kJ (983 kJ)
svačina:kukuřice 400 kJ
oběd:kuskus 735 kJ, brokolice 160 kJ, 2 volská oka 899 kJ, rajčata 100 kJ, olivový olej 344 kJ
svačina:nic
-lezecká stěna
večeře: meloun 280 kJ

CELKEM: 3901 kJ

  • 30. 9. Út
snídaně: vanilkový tvaroh 606 kJ, 5 piškotů 166 kJ
svačina: celozrnné čapatí 562 kJ (na různých stránkách různé hodnoty)
oběd: brambory šťouchané s máslem 706 kJ, brokolice 160 kJ, kukuřice 400 kJ
zatím celkem:2600
svačina: mléko 200 ml 380 kJ, jogurt sladký 615 kJ, 5 pičškotů 166 kJ
3761
večeře:vejce 325 kJ, 1/4 cel. toustu 72 kJ, paprika 70

CELKEM: 4599 kJ
tohle je už sice hodně, ale nějak jsem to potřebovala. Život bez kafe a coly je těžkej, když je člověk závislej :)

Selhání

23. září 2014 v 20:38
Naprosto selhávám, nedá se to!!!!! Jeden den ani nemam hlad, jim tak jak mi tělo říká, tzn. max 2500 kJ a další den se narvu tak 6000 kJ. Co mám se sebou dělat????

Už si zoufám

19. září 2014 v 11:01 | Valanor
Ten hlad je silnější než já...zbývá mi jen doufat, že se dokážu udržet. Už chci shodit jen 3 kg a to se zdá být těžší než deset. Nesmím tak hrotit bílkoviny, bez nich sá jíst mnohem méně kaloricky. Ano svaly bla bla, ale já si myslím, že jich mám dost.

  • 20. 9. So
snídaně: hruška 386 kJ, 2 ostružiny, čtvrt avokáda 370 kJ
svačina: sušené brusinky 105 kJ, pár mandlí 269 kJ
oběd: grilovaná zelenina 275 kJ
svačina: borůvky 159
večeře:hrášková polévka 349 kJ, meloun 140 kJ, káva 143 kJ, jablko 260 kJ

CELKEM: 2826 kJ (675 kcal)


Trochu děsivější thinspo



  • 22. 9. Po
snídaně: fresh juice z mrkve a pomeranče 300 ml 518 kJ
svačina:nic
Oběd: palačinka se špenátem 383 kJ, volské oko 449 kJ, sýr 1 plátek 183 kj
svačina: nic
-lezecká stěna
večeře: meloun 280 kJ, pár mandlí 131 kJ

CELKEM: 1944 kJ

  • 23. 9. Út
snídaně: pšenično žitný celozrnný chléb 352 kJ, plátek sýru 183 kJ, káva 143 kJ, bluma 137 kJ
svačina:nic
oběd: pita chléb 2160 kJ, kukuřice 400 kJ, grilovaná zelenina 272 kJ
svačina: proteiňák z mléka 190+231 kJ
zatím: 3925 kJ
večeře:avokádo 1480 kJ COŽE???
po té následuje přežíračka

CELKEM: hodně kJ

Nový začátek č. 1259

15. září 2014 v 9:38
Tak díky bohu mám stále 58 kg a kousek, přesně 58,2. Ale doufala jsem, že se to aspoň trochu hne dolu, jen o pár desetinek! Tak zkusím pokračovat.



  • 15. 9. Po
snídaně: smoothie ze švestek 220 kJ, jablka 260 kJ, nektarinky 220 kJ (700 kJ)
svačina: nic
oběd: brokolice 320 kJ, česnekový dip 130 kJ, jedna celozrnná placka (netuším kolik může mít, takže dejme tomu jako tortilla) 818 kJ
svačina: jablko 260 kJ
zatím: 2228 kJ
-hodina lezecká stěna
večeře: vařené vejce 325 kJ, rajče 100 kJ, kous do housky 50 kJ

CELKEM: 2703 kJ (645 kcal)


  • 16. 9. Út
snídaně: káva s cukrem 370 kJ, hrst vlašských ořechů 278 kJ
svačina: jablko 260 kJ, cel. toust 288 kJ půlka mozzarelly 521 kJ, rajče 20 kJ, salát 20 kJ
zatím celkem: 1757 kJ
oběd: velmi pozdní (15 hod) brambory 218 kJ, trochu másla 214 kJ, kukuřice 400 kJ, zeleninový salát 100 kJ
zatím celkem: 2689 kJ
svačina: nic
-cardio 30 min
večeře: vejce vařené 325 kJ, okurka 30 kJ, káva 143 kJ

CELKEM: 3187 kJ (cca 800 kcal)

  • 17. 9. St
snídaně: 2 cel.tousty 576 kJ, 2 plátky sýru 367 kJ, paprika 30 kJ, čas s jednou lžičkou cukru 67 kJ (1040 kJ)
svačina: nic
oběd: kuskus 490 kJ, volské oko 449, brokolice 200 kJ, brambor 218 kJ, olivový olej 517 kJ, rajčata 50 kJ
svačina:káva sladká 370 kJ
večeře: jablko 260 kJ
-přežírařka: houska 598, vejce 325, dva tousty 490
-cardio 20 min

CELKEM: 5007 kJ

  • 18. 9. Čt

Ach jo včerejšek zas přežíračka nad dřezem...jim naprosto normálně a hodně, proč mám tedy takový hlad??

snídaně: celozrnný pšenično žitný chléb 352, vejce 325 kJ, avokádo 370 kJ, trochu másla 214 kJ (1261)
svačina: jablko 260 kJ
oběd: zelené fazolky 109, kukuřice 400 kJ, jedna bramborová placka 476 kJ, káva 143 kJ
zatím celkem: 2649 kJ
svačina:kopeček zmrzky 420 kJ!!!! Lžička granka 79, lžička marmelády 79!!!!
večeře:další přežíračka nad dřezem: půlka mozzarelly 521 kJ, 2 tousty 576, 2x plátek sýru 367, kakao 650 kJ

CELKEM: 5341 kJ

Chci vše zpět

11. září 2014 v 9:56 | Valanor
Neříkám, že se mi to povede, ale pokusím se opět se vrátit ke zdravému a velmi nízkokalorickému jídlu.

  • 11. 9. Čt
-běh 20 min
snídaně: půl bílého jogurtu 182 kJ, vlašské ořechy 278 kJ, jablko 260 kJ, trochu seznamu 100 kJ (820 kJ)
svačina: káva 143 kJ
oběd: zelené fazolky hodně 218 kJ, vejce 449 kJ, rukola 100 kJ, půlka celozrnného chleba s česnekem 201 kJ
zatím celkem: 1931 kJ
svačina: nic
večeře: čočková polévka 600 kj, káva 143 kJ

CELKEM: 2674 kJ


  • 12. 9. Pá
snídaně: celozrnný chléb s plátkem sýru 402+184, čaj s lžičkou cukru 105 kJ
svačina: nektarinka 220 kJ
oběd: 2 velké mrkve 200 kJ, 1 brambora 70, 2 bílky 133 kJ, trochu másla 214 kJ (617 kJ)
zatím 1528 kJ
svačina: pár sušených brusinek (ani ne hrst)+ 2 mandle 105 kJ
večeře: grilovaná zelenina 275 kJ, proteiňák z vody 231 kJ, jablko 260, trocha rýže 620

CELKEM: 3019 kJ
Takovýhle večery si nemůži dovolit!!!

  • 13. 9. So
snídaně: půl bílého jogurtu 182,pár vlašských ořechů 278, půl avokáda 740
svačina: sladká káva 370 kJ
oběd: bílé těstoviny 988, grilovaná zelenina 275 , plátek sýru 184 kJ
zatím celkem: 3017 kJ
svačina: nic
večeře: chléb 510, horčice 41....proč???

CELKEM: 3568 kJ
je mi zle, zle zle

  • 14. 9. Ne
snídaně: nic (vstávala jsem pozdě) asi v 10
svačina: nic
oběd: 2 cel. tousty 576, 2 volská oka 650 kJ, fazolky 100 kJ, kukuřice 400 kJ, mléko 380 kJ (2106 kJ woow)
svačina: nic
večeře: (17:00) přežíračka-ne z hladu, ale z nudy
bílé těstoviny malá porce 549 kJ, 2 rohlíky 1176, vařené vejce 325, máslo 214 kJ, protejňák z mléka 462+380, kafe 143 kJ, hrst slunečnicových semínek 237 kJ

CELKEM: 5592 kJ

1 kg nahoře

8. září 2014 v 10:18
Opět došlo k překročení hranice 58 kg téměř na 59 kg. Nevadí, stačí se jen zase víc soustředit! Heh všechno se začalo zhoršovat, co jsem dokoukala svůj pro ana pořad. :D Asi ho začnu sledovat zase od 1. série :D

  • 8. 9. Po
snídaně: 2 cel.tousty 576, 2 plátky sýru 367 kJ, káva 143 kJ
svačina: další toust 288, tavený sýr 169 kJ
oběd: čočková polévka (nezahuštěná) 600 kJ
zatím celkem:2143 kJ
svačina: jablko 260 kJ, 200 ml mléka 380 kJ
-cardio
večeře: 100 g zelených fazolek bez oleje 109 kJ
káva 143 kJ

CELKEM: 3035 kJ
krása!

  • 9. 9. Út
snídaně: jablko 260 kJ, sezam 100 kJ, lískové ořechy 200 kJ a slunečnicová semínka 140 kJ, káva 143 kJ (843 kJ)
svačina: nic
oběd: bramborové placky cca 200g 1358 kJ, špenát 100 kJ, mléko 200 ml 380 kJ
svačina: nic-spánek :( takže oběd se uložil
večeře: zas jedna placka 339 kJ
-cardio


CELKEM: 3020 kJ
muselo to být víc, typuju tak ty 4000 kJ a hlavně žádný bdělý stav :D

  • 10. 9. St
snídaně: jablko 260, seznam s medem 447 kJ
svačina: nic
oběd: trochu kuskusu 490 kJ, brokolice 160 kJ, volské oko 449 kJ, rajčata 70 kJ, olivový olej 172 kJ, dortík :( 1700 kJ? (odhad)
svačina: nic
večeře: nic

CELKEM: 3748 kJ

Přibírání

4. září 2014 v 10:44 | Valanor
Popustila jsem si uzdu a cítím, že začínám zase přibárat. Krom toho mi opravdu není dobře, chci zpět jíst hezky!

  • 4. 9. Čt
snídaně: jablko 260 kJ, bílý jogurt activia 346 kJ
svačina: pomeranč 290 kJ
oběd: grilovaná zelenina 412 kJ, 2 plátky sýra 367 kJ
svačina: kapučíno 250 kJ
Večeře: trochu česnečky (brambor 50 kJ, vejce 325 kJ), chia 100 kJ

CELKEM: 2400 kJ
heh takhle málo jsem nečekala


  • 5.9. Pá
snídaně: cornflaky 653 kJ s mlékem 190 kJ (843)
svačina: káva 143 kJ
oběd: fazolky 200 kJ, kukuřice trochu 200 kJ, volské oko 325 kJ, 2 celozrnné placky cca 1000 kJ
zatím celkem: 2711 kJ
svačina: jablko 260 kJ
večeře: zelný salát, kukuřice 400 kJ a....zasraná půlka housky s máslem a marmeládou 300+214+74 kJ, káva 143 kJ
-cardio

CELKEM: 4102 kJ

  • 6. 9. So
snídaně: jablko 260 kJ, oříšková tyčinka 630 kJ
svačina: jablko 260 kJ
oběd: bramborová kaše 706, volské oko 449 kJ, kukuřice 200 kJ
svačina: káva 143 kJ
-cardio, celý den náročná fyzická práce
večeře: půlka pomeranče 98 kJ, seznam 100 kJ, kukuřice 200 kJ, rohlík 600 kJ
-přežíračka na poutí
CELKEM: moc kJ

  • 7. 9. Ne
snídaně: Mc :( macmuffin s vajičkem, placička, laté 2600 kJ
svačina:jablko 260 kJ
oběd: jablko kJ
svačina: rajčata 50, cel. toust 288 s dvěma plátky sýra 367.
večeře: nic

CELKEM: 3565 kJ