1. cíl dosažen

22. srpna 2014 v 9:45 | Valanor
Dnes po 4 měsících jsem se dostala k 1. cíly. 58 kg. Přesněji řečeno 58,4. Což je úbytek celkem o 9,2 kg. Wow.
Moje pocity? Žádná euforie, spíš už myslím na to, kde koupím vycpávky do podprsenky. Ano holky to odnesly, ale ostatní také!

Výška: 160 cm
Váha: 58,4
BMI: 22,6 (18,5 - 24,9 norma)

Míry:
PAS- před: 77 cm, nyní: 66 cm (úbytek o 9 cm)
STEHNO- před: 62 cm, nyní: 58 cm (úbytek o 4 cm)
RUCE- před: 28 cm, nyní 26 cm (úbytek o 2 cm)
BOKY- před: 92 cm, nyní: 87 cm (úbytek o 5 cm)

Bohužel prsa jsem minule pravděpodobně změřila špatně, takže nemám srovnání. Nyní mají 90 cm. Očividně musím stále hubnout stehna, která mě prostě hyzdí a asi i hyzdit budou. Ale! Na 55 kg už jít asi nechci, kvůli prsům :( ach jo. Vím, že bych to dokázala. Teď bych měla začít víc cvičit a upřímně klidně i víc jíst, protože jsem pořád strašně unavená a to i když spím asi 10 hodin denně.
Už vím, že bych se dokázala dostat i na 50 kg, i na 45 kg.... :)

Dnes si dám pořádné jídlo a kolik chci....ale stále pod kontrolou :) -pozn.: kontrola selhala

  • 22. 8. Pá
snídaně: 3 tousty celozrnné 866 kJ, máslo 214 kJ, sýr 183, salát kJ, dvě sladké kávy 740 kJ (2003)
svačina: pražené mandle větší hrst 674 kJ, nektarinka 220 kJ
oběd: čokoláda 50g 1113 kJ, ujídání prostě všeho např. šťouchané brambory 450 kJ, červené víno pár hltů 200
svačina:nic
zatím celkem: 4660 kJ nekvalitního jídla. Je mi zle, tohle už opakovat nebudu :D
večeře: sýrový rohlík 770 kJ, cel. kuskus salát 446 kJ

CELKEM: 5876 kJ
no tak toto se nebude opakovat :D pryč s čokoládou a rohlíkem a přidat ovoce.

  • 23. 8. So
snídaně: bilý jogurt se sladkými cerealiemi 825 kJ, 15 g proteinového nápoje 231 , chia+seznam 119 kJ, káva 143
-celý den těžká fyzická práce
svačina: nic
oběd: štouchané brambory 900 kJ, vejce 449, kukuřice 400 kJ, čokoládový puding s přídavkem čokolády cca 500 kJ
svačina: hruška 386 kJ, broskev 290 kJ
zatím celkem: 4243 kJ
večeře: cel. toust 288 x2, gervais 156 kJ, paprika 30, káva 143 kJ, vejce 449

CELKEM: 5597 kJ

  • 24. 8. Ne
snídaně: dva chleby s máslem a marmeládou 1020+614+111 kJ, káva 143, ostružiny
svačina: jablko 70 kJ, čoko puding 565
oběd: celá pizza 4120 kJ
svačina: čoko puding 565
večeře: zas kousek chleba 300 kJ, rajčata 70 kJ, protejňák 231 kJ

CELKEM: 7809 kJ

Bože můj...3 dny největšího přežířání. Tolik jsem toho nesnědla už 4 měsíce. Myslím, že to byl očekávaný kolaps a proto nejsem nijak překvapená a ani se nezlobím. Už vím, že se dokážu zase uklidnit.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama