Srpen 2014

Nejtěžší úkol

26. srpna 2014 v 10:28
Příbrat není problém, zhubnout už také není problém, ale udržet se na stejný váze? Jak, proboha? Jíst cokoli, ale naprosto vynechat večeři?

snídaně: activia se sladkými cereáliemi 825
svačina: lžička marmelády 74 kJ
oběd: 2 celozrnné placky cca 1000 kJ, fazolky na oleji 250 kJ, brokolice 260 kJ, tzatziky 185 kJ
svačina: sladká káva 370, malínké jablko 70 kJ
zatím celkem: 3034 kJ
-30 minut cardio
večeře: protejňák 308 kJ, rajčata s rukolou 150 kJ, trochu mozzarelly 208 kJ, toust cel. 288

CELKEM: 3988 kJ



  • 27. 8. St
snídaně: cel. toust 288, vejce 449, trochu avokáda 100 kJ, sladká káva 370 kJ
svačina: nic
oběd: bramborové noky se špenátem, smetanou a sýrem 3311 kJ, pivo 525 kJ
svačina: halva 540 kJ
zatím celkem: 5583 kJ
večeře: nic

CELKEM: 5583 kJ

  • 28.8. Čt
snídaně: cornflaky s mlékem 432+190 kJ, káva sladká 370 kJ
svačina: nic
oběd: salát s kuskusem 300 kJ, protejňák 308 kJ
nedokážu úzkostí jíst
svačina: káva 370, dortík 683 kJ
večeře: tomatová polévka s kukuřicí a sýrem 655 kJ, kousnutí do bagety 200 kJ
salát s kuskusem 300

CELKEM: 3808 kJ

  • 29.8. Pá
snídaně: dva krajíce chleba 1020 kJ, trochu másla 614 kJ, voslké oko 449+77
svačina: nic
oběd: sladký farmářský jogurt 660 kJ
zatím celkem:2820
svačina: sladká káva 370 kJ
večeře: trochu noků 400, špenát 100

CELKEM: 3690 kJ

  • 30.8. So
snídaně: jogurt, chia, sladké musly 825 kJ
svačina: nic
oběd (velmi pozdní): tortily se sýrem, ukusování bílé bagety cca 4000 kJ
večeře: protejňák 308, okurka 70 kJ

CELKEM: 5203 kJ

  • 31.8. Ne
snídaně: malé jablko 50 kJ
svačina:nic
oběd: pizza se sýrem smetanou a špenátem cca 4000 kJ
svačina: nic
večeře: protejňák 308 kJ, mrkev 100 kJ

CELKEM: 4458 kJ

  • 1. 9. Po
snídaně: jogurt 390 kJ, chia+ seznam 143 kJ
svačina:nic
oběd: fazolky 100, kukuřice 500, 2 volská oka 898 kJ, 3 tousty 864 kJ, sladká káva 370 kJ
zatím celkem: 3265 kJ
svačina:nic
večeře: hodně kešu 1158 kJ, káva 143 kJ

CELKEM: 4566 kJ

1. cíl dosažen

22. srpna 2014 v 9:45 | Valanor
Dnes po 4 měsících jsem se dostala k 1. cíly. 58 kg. Přesněji řečeno 58,4. Což je úbytek celkem o 9,2 kg. Wow.
Moje pocity? Žádná euforie, spíš už myslím na to, kde koupím vycpávky do podprsenky. Ano holky to odnesly, ale ostatní také!

Výška: 160 cm
Váha: 58,4
BMI: 22,6 (18,5 - 24,9 norma)

Míry:
PAS- před: 77 cm, nyní: 66 cm (úbytek o 9 cm)
STEHNO- před: 62 cm, nyní: 58 cm (úbytek o 4 cm)
RUCE- před: 28 cm, nyní 26 cm (úbytek o 2 cm)
BOKY- před: 92 cm, nyní: 87 cm (úbytek o 5 cm)

Bohužel prsa jsem minule pravděpodobně změřila špatně, takže nemám srovnání. Nyní mají 90 cm. Očividně musím stále hubnout stehna, která mě prostě hyzdí a asi i hyzdit budou. Ale! Na 55 kg už jít asi nechci, kvůli prsům :( ach jo. Vím, že bych to dokázala. Teď bych měla začít víc cvičit a upřímně klidně i víc jíst, protože jsem pořád strašně unavená a to i když spím asi 10 hodin denně.
Už vím, že bych se dokázala dostat i na 50 kg, i na 45 kg.... :)

Dnes si dám pořádné jídlo a kolik chci....ale stále pod kontrolou :) -pozn.: kontrola selhala

  • 22. 8. Pá
snídaně: 3 tousty celozrnné 866 kJ, máslo 214 kJ, sýr 183, salát kJ, dvě sladké kávy 740 kJ (2003)
svačina: pražené mandle větší hrst 674 kJ, nektarinka 220 kJ
oběd: čokoláda 50g 1113 kJ, ujídání prostě všeho např. šťouchané brambory 450 kJ, červené víno pár hltů 200
svačina:nic
zatím celkem: 4660 kJ nekvalitního jídla. Je mi zle, tohle už opakovat nebudu :D
večeře: sýrový rohlík 770 kJ, cel. kuskus salát 446 kJ

CELKEM: 5876 kJ
no tak toto se nebude opakovat :D pryč s čokoládou a rohlíkem a přidat ovoce.

  • 23. 8. So
snídaně: bilý jogurt se sladkými cerealiemi 825 kJ, 15 g proteinového nápoje 231 , chia+seznam 119 kJ, káva 143
-celý den těžká fyzická práce
svačina: nic
oběd: štouchané brambory 900 kJ, vejce 449, kukuřice 400 kJ, čokoládový puding s přídavkem čokolády cca 500 kJ
svačina: hruška 386 kJ, broskev 290 kJ
zatím celkem: 4243 kJ
večeře: cel. toust 288 x2, gervais 156 kJ, paprika 30, káva 143 kJ, vejce 449

CELKEM: 5597 kJ

  • 24. 8. Ne
snídaně: dva chleby s máslem a marmeládou 1020+614+111 kJ, káva 143, ostružiny
svačina: jablko 70 kJ, čoko puding 565
oběd: celá pizza 4120 kJ
svačina: čoko puding 565
večeře: zas kousek chleba 300 kJ, rajčata 70 kJ, protejňák 231 kJ

CELKEM: 7809 kJ

Bože můj...3 dny největšího přežířání. Tolik jsem toho nesnědla už 4 měsíce. Myslím, že to byl očekávaný kolaps a proto nejsem nijak překvapená a ani se nezlobím. Už vím, že se dokážu zase uklidnit.

Pouštím se z uzdy!

17. srpna 2014 v 10:06 | Valanor
Čím víc si dovolím kJ tím víc a víc přestřeluji maximální hodnotu 4000 kJ. Musím se naučit jíst stabilně 4000 kJ a ne v čokoládách!

  • 17. 8. Ne
snídaně: ovocný salát 400 kJ
svačina: káva 143 kJ
oběd: grilovaná zelenina 412 kJ, hrst celozrnných těstovin 292 kJ, sýr 367 kJ, mléko 380 kJ
svačina: kakao 520 kJ, pár mandlí 263 kJ
večeře: celozrnný chléb plátek 352 kJ

CELKEM: 3129 kJ



  • 18. 8. Po
snídaně: nic nebyl čas
svačina: 250 ml kefíru 340 kJ, borůvky, trochu kokosu 289 kJ
oběd: asijské nudle (olej, česnek, chili, mrkev) 988 kJ+187 kJ trošku mozzarelly 351 kJ, rukola, 100 ml coca coly 180 kJ
svačina: kousíček čokolády-dvě kostičky 222 kJ
večeře: káva 143 kJ

CELKEM: 2700 kJ

  • 19. 8. Út
snídaně: 2 žitné tousty 707 kJ, volské oko (1 celé, 2 bílky) 449+133, trocha salátu (listí), káva sladká 370 kJ (1659)
svačina: nic
oběd: čokoláda 556 kJ, zeleninová polévka: brokolice 50 kJ, mrkev 50 kJ, kukuřice 400 kJ, hrášek 346 kJ
zatím celkem: 3061 kJ
svačina:nic
večeře:švestky 200 kJ, nektarinka 220 kJ, 10 g bilkovinového nápoje z vody 154 kJ
toužím po jídle! Toužím po pita chlebu nebo nějaké placce!
ujídání míchaných vajec 200 kJ, káva 143 kJ

CELKEM: 3978 kJ

  • 20. 8. St
snídaně: ach jo vééélmi vydatná-jáhlová kaše z mléka 770 kJ, čokoláda 667 kJ
svačina: nic
-jízda na kole 15 min
oběd: dvě pšeničné placky (neco jako tortilla) 1636 kJ, grilovaná zelenina 275 kJ, sýr 367 kJ
zatím celkem: 3715 kJ
svačina: káva sladká 370 kJ
večeře: placka ZASE 450 kJ a nektarinka 220 kJ
je mi tak zle!!!!!!!!!!!!

CELKEM: 4755 kJ

  • 21. 8. Čt
-běh 15 min
snídaně: 200 ml kefíru 340 kJ, 20g proteinového nápoje 308 kJ, nektarinka 220 kJ
svačina: káva s trošilinkou cukru 200 kJ
oběd: fazolové lusky 200 kJ, kukuřice 400 kJ, vejce 449 kJ, celozrnné tousty 2x 559 kJ
zatím celkem: 2227 kJ
svačina: míša zmrzlina 529 kJ
večeře: activia dobré ráno-bílý jogurt se sladkým sypáním 499 kJ, káva 143 kJ

CELKEM: 4046 kJ

Zvyk

12. srpna 2014 v 10:19
Cílem nyní je jíst okolo 4000 kJ. Pořád je to snad z dlouhodobého hlediska stále málo.
Myslím že už mi to jde všechno dobře...

  • 12. 8. Út
snídaně: jogurt 390 kJ, chia+sezam 119, pár pekanových ořechů 80 kJ, hrozno 300 kJ
svačina: švestka 30 kJ
oběd: trochu bramborové kaše 471 kJ, kukuřice 400 kJ, 2 vejce smažená 899 kJ
svačina: kousek bílé čokolády 451
večeře: dušená cuketa 77 kJ, rajče 30 kJ, rukola 30 kJ, káva 143 kJ

CELKEM: 3390 kJ





  • 13. 8. St
snídaně: hruška 386 , malé jablko 100 kJ, pár pekanových ořechů 305 kJ
svačina: káva slazená (karamel) 370
oběd: tři kukuřičné tortilly se sýrem, salsy, zelenina cca 3000 kJ
svačina: káva 143 kJ
večeře: meloun 200 kJ

CELKEM: 4504 kJ
mooooooooooc

  • 14. 8. Čt
snídaně: 2 celozrnné tousty 577 kJ, 1 vejce 325 kJ máslo 337, káva 143
svačina: 1 cel. toust s česnekem 288 kJ
oběd: trochu celozrrných těstovin 730 kJ, houbová omáčka 300 kJ
svačina: káva 143, 2 švestky 70 kJ, kousíček bílé čokolády 451 kJ
večeře: meloun 220 kJ, toust cel. 288 kJ, gervais 156 kJ, rajče, okurka, paprika

CELKEM: 4028 kJ

  • 15. 8. Pá
snídaně: jablko 260 kJ, malá hrst mandlí 263 kJ
svačina: cel. toust s medem :( 288+95 kJ+máslo 214 kJ, a cel toust s bílkem 288+66 kJ, káva 143 kJ
oběd: brokolice 160 kJ, fazolky 109 kJ, kukuřice 400 kJ, kuskus 466, kousek čokolády 451 kJ
zatím celkem: 3203 kJ
svačina: cel. toust se sýrem 288+183 kJ x2, rajčata 70 kJ, vejce 325 kJ

CELKEM: 4540 kJ

  • 16. 8. So
premenstruační chutě
snídaně: jáhlová/kukuřičná kaše s nastrouhanou čokoládou 770 kJ, 1 cel. toust se sýrem 288+183
svačina: nic
oběd: bože! 6 celozrnných placek 2658 kJ, celá mozzarella 1300 kJ, salát 200 kJ
svačina: ovocný salát 400 kJ, sladká káva 370 kJ
večeře: nic

CELKEM: 6169 kJ
a jak zle mi bylo!!!!

Je to tady

11. srpna 2014 v 9:58 | Valanor
Je to tady!!ANO! Pětka na začátku. 59,3 kg. To znamená celkem úbytek za 4 měsíce 8,3 kg. WOW
Správně bych měla oslavovat nízkokalorickým "mejdanem", ale místo toho jdu večer pít, ale pokusím si to užít, protože si to neuvěřitelně zasloužim!


  • 11. 8. Po
Dnes mě čeká večeře s kamarádkami, takže si celý den pěkne rozvrhnu, aby ten večer nebyla taková katastrofa.
snídaně: 3 bílky 300 kJ, 2x celozrnný toust 577 kJ, okurka 20 kJ
svačina: ochucený tvaroh 666 kJ
oběd: kuskus s grilovanou zeleninou malá miska 147 kJ+200 kJ
svačina: káva 143 kJ
večeře: těstoviny 988 kJ,chili, česnek, olivový olej 517 kJ, parmazán 312 kJ, 2 skleničky červeného vína 1172 kJ

CELKEM: 5042 kJ

Recenze Svět zdraví

8. srpna 2014 v 15:18 | Valanor
Chyba jménem Svět zdraví a příjmu 2000 kcal denně (neboli 8373 kJ).
Na váze 65 kg jsem se rozhodla s tím něco už vážně dělat, a tak jsem navštívila Svět zdraví, kde mi udělali veškeré testy krve-u lékaře by to udělali tak za maxomálně 400 Kč, jednalo se o naproto obyčejný běžný rozbor. Ce světě zdraví toto stojí 3000 Kč. Zároveň mi byly řečeny snad ty největší omyly hubnutí:

-jez po 2-3 hodinách
-jez 2000 kcal=8373 kJ
-nejez ovoce jsou tam sacharidy!
-nepij kávu a černý čaj-po nich se přibírá, protože překyselují organismus
-jez i 3 hodiny před spaním (v mém případě ve 21 hod)
-večer si dej bílkoviny, nehledě na tuk nebo sacharidy, takže: sýr (spousta tuku), luštěniny (sacharidy)

Vše jsem poslechla a....važíla už skoro 68 kg!

Až když jsem začala dělat přesný opak začalo to fungovat! Mraky ovoce, v podstatě naposledy jíst velké jídlo jako oběd do 14 hod. Pak už jen něco malého a hlavně kafe, kafe, kafe.
Nevěřím vědeckým studiím, že by dospělá žena měla jíst 8000 kJ a muž okolo 10 000. Každy se musí naučit oblíbit si nízkokalorická jídla a jíst pdole toho, zda má nebo nemá fyzickou zátěž. osobně nevěřím ani tomu, že bazální metabolismus je okolo 6000 kJ, myslím, že je to méně. To že občas jím jen 2500 kJ je skutěčně zbytečně málo, ale 5000 už je zase zbytečně moc-tělo to prostě nepotřebuje! Tělo potřebuje vitamíny a minerály a samo si řekne, co potřebuje. Je rozdíl chtít a potřebovat.



Vysoký příjem není žádná zábava

4. srpna 2014 v 10:17 | Valanor
Zvýšený příjem kalorií mě prostě nebaví, neříkám, že si budu dávat jen 2500 kJ, ale prostě zase snižuji!


  • 4. 8. Po
snídaně: broskev 290, 3 švetsky 220
svačina: asi 3 ořechy 30 kJ
oběd: zelené fazolky 218 kJ, kukuřice 400 kJ, volské oko (1 žloutek, 3 bílky) 449+133 kJ, káva 143 kJ
zatím celkem: 1883 kJ
svačina: gervais s česnekem 312 kJ, okurka 20 kJ
večeře: káva 143 kJ, trochu rýže 220 kJ

pozn. selhání!!!!!! Oříšková čokoláda: 1171 kJ

CELKEM: 3749 kJ
takže zítra trest...musím to vyběhat, teď nemůžu, prší a nemám čas

  • 5. 8. Út
snídaně: švestky 220, broskev 290 kJ, káva 143 kJ
svačina: celozrnný chléb 352 kJ, sýr 169 kJ, rajče 20 kJ
oběd: grilovaná zelenina 550 kJ, sýr 367 kJ
zatím celkem: 2111
svačina: káva 143 kJ
večeře: meloun 220 kJ, bílkovinový nápoj z vody 230 kJ

CELKEM: 2704 kJ

  • 6. 8. St
-běh 20 minut na lačno
snídaně: jogurt 325 kJ s chia semínky a sezamem 119 kJ, 10g bílkovinového prášku 154 kJ (598 kJ)
svačina:malinké jablko 70 kJ, 1 švestka 40 kJ
oběd: miska čočkové polévky z červené čočky a vody 738 kJ, broskev 290 kJ
zatím celkem: 1736 kJ
svačina: káva 143 kJ, 2 kostičky čokolády 457 kJ, toust 245 kJ
očista se nekonala....ach jo, vždy když to plánuji, tak se mi udělá tak zle.Cítím horečku a děsnou bolest hlavy
večeře: 1 vejce 449, celozrnný chléb plátek 352 , cherry rajčata 50 kJ

CELKEM: 3432 kJ

7. 8. Čt
jedla jsem docela dost. ráno ovesná kaše, k obědu taštičky plněné sýrem-docela velká porce a večer 2 suché palačinky a kafe. Radši jsem se pokusila to vyběhat 20 minutama běhu, ale nemyslím, že to pomohlo. Ani se mi to nechce počitat. Jsem často unavená, ale včera po tom vším jídle mi bylo mnihem lépe. Musím jíst klidně i víc kJ, ale hodnotně!

8. 8. Pá
snídaně: ovesná kaše 858 kJ
oběd: 2x celozrnné placky 886 , grilovaná zelenina 350 kJ, sýr 367
svačina: broskev 290, švestka 55
-hodina a pů fyzicky náročné práce na domě
večeře: 2 plátky celozrnného chleba 704 kJ sýr 339 , rajčata hodně 74, káva 143 kJ

CELKEM: 4066 kJ
to je moc moc moc!!! Ale alespoň hodnotné

  • 9. 8. So
hodně špatný den! Sýrové rohlíky a pizza!

  • 10. 8. Ne
snídaně: meloun, švestka, hrozno 140+20+170
svačina: jablko malinké 70 kJ, 100 ml mléka 190 kJ
oběd: celozrnný kuskus 490 kJ, půlka mozzarelly 521, grilovaná cuketa 275 kJ, rukola
svačina: káva 143 kJ
večeře: 3 celozrnné tousty 866 sýr 339 kJ, hrozno 170 kJ. káva 143 kJ

CELKEM: 3537 kJ
moc moc moc to se mi nelibí