Kila zpět

6. července 2014 v 19:28 | Valanor
Takže mám o 2 kg víc a nebudu se na nic vymlouvat, je to moje vina. Piju alkohol, zase se přejídám, ztratila jsem veškerou sílu, kterou jsem na začátku měla. Čeká mě rodinná dovolená, pochybuju, že se budu stravovat správně. Jen čekám na další a další kila, která budou následovat. Taková prohra! PROHRA!
Stále jsem nenašla odpověď na otázku cvičit/necvičit, maximalizovat bílkoviny i za cenu vyššího kalorického příjmu nebo se na bílkoviny neohlížet.

Zkusím najít další energii vrátit se zpět a dostat se na vysněných 58 kg. Prosím, prober se, a vzpomeň si na tu nebetyčnou radost z úspěchu. Jen na ni myslí, je to víc než jídlo, je VÍC!



  • 7. 7. Po
-běh 30 minut
snídaně: červený meloun 254 kJ
svačina: mandarinka 109 kJ, trošku kešu natural 115 kJ
oběd: zelené fazolové lusky 218 kJ, bílek 130 kJ
(zatím 817 kJ)
svačina: malá hrst slunečnicových semínek 237 kJ, káva s mlékem 143 kJ
večeře: salát 100 kJ s kuskusem 490 kJ a 1/2 kozím sýrem 300+ olivový olej 172 kJ (1062)
-chůze 3,5 km

CELKEM: 2259 kJ

  • 8. 7. Út
snídaně: červený meloun 254 kJ, káva 143 kJ
svačina: malá hrst ořechů 115 kJ
oběd: salát z vařeného vejce 325 kJ, cherry rajčat 25 kJ a cibule.
zatím celkem: 862 kJ
svačina: mandarinka 109
večeře: salát 100 kJ z kuskusem 490 kJ a kozím sýrem 600 kJ, olivový olej 172 kJ (1362), laté 571 kJ, daiquiri 635 kJ

CELKEM: 3539 kJ

  • 9. 7. St
-běh 20 minut
snídaně: meloun 254 kJ
svačina: půlka mozzarelly 625 kJ, 4 cherry jačata 20 kJ, půl celozrnného plátku 201 kJ, káva 143
zatím celkem 1243 kJ
oběd: celozrnná placka 443 kJ, špenát 254 kJ
svačina:nic
večeře: čočková polévka (bez tuku a zahuštění) 900 kJ, trochu melounu
sakra přežíračka: káva 143, míchaná vejce 449, bílá bageta 646

Proč jsem zas žrala proč...bože, proč mi to dělaš!!!! Proč to jiní vydrží a já ne, proč jsem slabá!
CELKEM: 4078 kJ

  • 10. 7. Čt
snídaně: meloun 254 kJ
svačina: káva 143, mandarinka 109
oběd: dva tousty 490 kJ s gervais 156 kJ okurka 20, rajčata 10
zatím celkem: 1182 kJ
svačina: bujon 70 kJ, nektarinky 2x220, pár ořechů a sušených brusinek 350 kJ
večeře: dcl bílého vína 220, kousek sucharu 201 kJ

CELKEM: 2463 kJ

11. 7. Pá
snídaně: celozrnný chléb celý plátek 352, jedno vejce 325, banán 463, sýr 170 kJ
svačina:nic
oběd: kukuřice 400 kJ, káva 143 kJ, pár malin 40 kJ
svačina: nic
večeře: miska brokolicové polévky 200 kJ, kousek grilované cukety 137, ukusování bagety 523 kJ, káva 143


CELKEM: 2897 kJ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Karla Karla | Web | 9. července 2014 v 10:18 | Reagovat

Máš pěkný blog :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama