Nová vlna

3. června 2014 v 12:26 | Valanor
Dnes do hubnutí začnu dávat veškerou energii! jelikož se te´d hubnutí podle digitální váhy zastavilo, musím se snažit víc! Dnešek si dám challenge: jíst opravdu hodně často, ale úplně nekaloricky. Včerejšek jsem fakt fakt zkazila.

  • 3. 6. Út
snídně: 3 mrkve 453 kJ, rybí tuk 112 kJ.
svačina: nektarinka 152 kJ
oběd: chřest 60 kJ, 2x vaječný bílek 133 kJ, lžíce salátu césar (ledový salát, jogurt, 4 krutony) 100 kJ (Zatím celkem: 1110 kJ)
svačina: káva s mlékem 143 kJ
power joga 30 minut -683 kJ
večeře: brokolice se špetkou sýru 320+183, ujídání vajíček 300 kJ

CELKEM: 2056 kJ
pěkné!


  • 4. 6. St
snídaně: mléčná ochucená rýže 693 kJ
oběd: zeleninová polévka s noky 390 kJ+620 kJ
svačina: půlka mozzarelly 625 kJ, cherry rajčata 43 kJ, toust 245 kJ , bazalka, káva 143 (wooow to jsem si zas dala)
(zatím celkem: 2759 kJ)
běhání rychlé 15 minut -719 kJ
večeře: velký hlad: cherry rajčata s bazalkou 43 kJ, grilovaná paprika 63 kJ a lilek (bez oleje) 81 kJ, tortila-vyplyvnutá, 2 kostičky čokolády, 2 lžičky zmrzliny, ujídání vajíček :(((
je mi hodně zle

CELKEM: přes 3000 kJ

  • 5. 6. Čt
snídaně: sladká káva 370 kJ, 3 žitné chleby 927 kJ, 2 vařená vejce 650 kJ (celkem: 1947 kJ) SAKRAAA

už fakt ztrácim naději. Jím pořád moc, jak kdyby bylo vše v pohodě. A dá se to vydržet nejíst, ale mám strach o vlasy, bojím se vysející kůže, strií...nevím, co mám dělat. Cvičit, abych spálila víc kalorií? Naopak necvičit, abych zhubla i svaly. Co když moje špatná štítná žláza prostě nedovolí zhubnout? Znamená to, že jediný, co pomůže je striktní hladovka? Co pak ale vitamíny a bílkoviny? Už nevím.

oběd: dost zoufalej: žitná palačinka se špenátem 400 kJ, ochucený tvaroh 600 kJ
svačina: třešně 250 kJ-cítím se tak přejedená
-power joga 50 minut -1139 kJ
večeře: rajčata, ředkvička 74 kJ

CELKEM: 3271 kJ

  • 6. 6. Pá
snídaně: vanilkový tvaroh s vlašskými ořechy a slunečnicovými semínky 600+300=900 kJ
oběd: tortilla 818 kJ, grilovaná zelenina 275 kJ
(zatím celkem dost: 1993)
svačina: croisant 588 kJ, sladké pití 500 kJ, ujídání sušených brusinek 200 kJ, hlt kefíru 60 kJ. Sice žraní ale dobrá nálada, takže ok
-dlouhé chození v horku!
večeře: chřest 60 kJ, vejce 325, káva s rýžovým mlékem 143

CELKEM: 3869 kJ
Kdybych vynechala tu pitomou špatnou svačinu, vše by bylo naprosto skvělý. Na ten croisant jsem v tu chvíli ani chuť neměla, jen na to kousnutí do něj! SAKRA. Příště se musím soustředit!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama