Zástava

27. května 2014 v 10:24 | Valanor

Takže hubnutí se zastavilo na 63,5 kg. Ano je to úspěch 4 kg dole, ale proč se to proboha zastavilo? Jím špatně, skáču od haldy jídla k hladovění. Napadá mě, jestli není spíš chyba, že občas jdu běhat. Naopak chci i svaly dolu, chci se prostě zmenšit celá. Ze všech stran se na mě sypu lákadla na jídlo, ale nejenom to, i společenský tlak má na všem vinu. Zároveň se mi zhoršilo vyprazdňování, což podle mě jeden z hlavních důvodů zástavení hubnutí.

  • 27. 5. Út
snídaně: půlka žitného sucharu se semínky 352 kJ, káva 143 kJ, rybí tuk a vitamíny
svačina:nic
oběd: neřeknu co 4000 kJ a já se divím, že nehubnu? Si zasloužim přes pusu. Od teď se napravím, přisahám!
svačina:mrkev 120 kJ
večeře: jablko 278 kJ

CELKEM: 4893 kJ

  • 28. 5. St
snídaně: proteinový nápoj z polotučného méka 450 kJ, 1/4 žitného sucharu 201 kJ (celkem 651 kJ)
svačina: čokoládový muffin, půlku jsem vyhodila 354 kJ
oběd: vegetariánské "chili con carne" z červené čočky cca 2000 kJ, 1 kopeček zmrzliny 420 kJ
svačina:nic
večeře: zeleninový salát 177 kJ

CELKEM: 3602 kJ

  • 29. 5. Čt
snídaně: jeden krajíc chleba s máslem 510 kJ+337 kJ, 2 vařené vejce 650, ředkvička, káva 143 kJ
svačina:nic
oběd: jablko 139 kJ
svačina: frech z pomeranče 294 kJ, mrkve 115 kJ a jablka 136 kJ
večeře: tomatová polévka s kukuřicí 209 kJ+400 kJ

CELKEM: 2933 kJ

  • 30. 5. Pá
snídaně: 1/2 žitného sucharu 251 kJ, 1 bílý toust 272 kJ, celerová pomazánka (celer, mrkev, jogurt) 240 kJ, káva 143 kJ (celkem 906 kJ)
svačina:nic
oběd: zapečené těstoviny se špenátem BEZ těstovin :D, zelí (fuj, kvůli zažívání)-špenát, vejce, mléko cca 1000 kJ
svačina: nic
20 minut cardio cvičení -547 kJ
večeře: česneková polévka (jen voda a česnek, koření), zeleninový salát 177, káva 143

CELKEM: 2226 kJ

  • 31. 5. So
snidaně: nic (nebyl čas)
svačina: mléčná krupice natural 903 kJ
-velká fyzická zátěž, práce na domě 8 hodin
oběd: bramborové noky 620 kJ, grilovaná zelenina 272 kJ, mléko 380 kJ (celkem: 1272) zatím celkem 2175
večeře: bujón s kukuřicí (trochu) 125 kJ+200 kJ, cherry rajčata s bazalkou 30 kJ, bábovka :( jeden kousek 930 kJ
Tak povedený den to mohl být?? Proč to pořád kazím!

CELKEM: 3460 kJ

  • 1. 6. Ne
snídaně: kakao z mléka 200 ml 520 kJ, pár vlašských ořechů a slunečnicových semínek 278 kJ (celkem 798 kJ)
oběd: chřest 60 kJ, 2 lžíce bramborové kaše 329 kJ, volské oko 449 kJ (celkem: 838 kJ)
svačina: nektarinka 152 kJ (zatím celkem: 1788)
večeře: 2 vejce vařená 650 kJ, rajčata 75 kJ, cibule, malilinko majonézy 192 kJ (celkem 917 kJ :( ), káva 143, toust :( 245
běh 15 minut -700 kJ

CELKEM: 3093 kJ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Trippy Lovely Trippy Lovely | Web | 3. července 2014 v 23:55 | Reagovat

Ahoj, wow máš výdrž, ale viděla jsem obrázek vyhublé holky s anorexií a bylo u toho napsáno cíl. Trošku mě to znepokojilo.Vím je to tvý věc, ale nepřežen to. Zhubni, tak akorát;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama