Zajet koleje

21. května 2014 v 14:05 | Valanor
Tak po zhruba 20 dnech menšího příjmu, jsem zjistila, jak moc skáču od 2500 kJ k 4000 kJ. Měla bych se ustálit i klidně na 3500 kJ. Ale hlavně neopustit zajeté koleje, které si nejdřív musim zajet.

  • 21. 5. St
snídaně: vařené vejce 325 kJ, jablko 278 kJ
svačina: žitý suchar se semínky (dýňové, slunečnicové, lněné...) 352 kJ
oběd: bílý chřest (300g) 282 kJ, kukuřice (200g) 800 kJ
(zatím: 2037 kJ)
svačina: káva 143 kJ, zmrzlina 420 kJ
večeře: žitný suchar s gervais, ledový salát 352 kJ + 390 kJ
bojuji s chutí na kakao! A nevydržela jsem to, dala jsem si 100 ml 260 kJ
2. večeře :( zbytek chřestu (žádné kJ téměř), kousek hořké čokolády 342 kJ, 3 kolečka rohlíku s česnekovou pomazánkou...ach jo

CELKEM: okolo 4000 kJ
Zítra bych měla sníst zase kolem 3500 kJ. Nebo je to moc????

  • 22. 5. Čt
snídně: banán 463 kJ, káva 143 kJ, 2 bílky 141 kJ, celozrnný pšenično žitný chléb (wooow to je zas nálož) 503 kJ (celkem 1250)
oběd: čočka červena (50g) 800 kJ, grilovaná cuketa 340 kJ (1140 celkem)
svačina, pomerančový džus 330 ml 500 kJ, ledové laté sladké 600 kJ (1100 kJ)
-"fitness chůze"(nordic walking) 1 hodina, 25 minut -1644 kJ
večeře: 3 mrkve 142 kJ

CELKEM: 3632 kJ

  • 23. 5. Pá
snídaně: "šampiónů"- 3 malé krajíce pšenično-žitného chleba s máslem (994+614), 1 vařené vejce 325, káva 143 (Celkem 2076!) To mi na další jídlo toho moc nezbývá.
oběd: lžíce žitných celozrnných těstovin 639, houbová omáčka se špenátem 379, kostička hořké čokolády 70 % 342 kJ (1360)
Zatím celkem: 3436 kJ
večeře: zeleninová polévka 180 kJ, ujídání neřeknu čeho (cca 1000 kJ)

CELKEM: 4616 kJ
ach jo..to je zlý

  • 24. 5. So
snídaně: zbytek zeleninové polévky ze včera 100 kJ, vařené vejce 325 kJ , ochutnávání jídla při vaření oběda 200 kJ(cítím se tak přežraná)-celkem: 625 kJ
oběd: lžíce těstovin 590 kJ, grilovaná zelenina 275
večeře: "kalbička"- topinka 900 kJ, nachos a guacamole 2000 kJ, 2 skleničky bílého vína 1540,

CELKEM: 6555 kJ
:(

  • 25. 5. Ne
snídaně: ovocný salát (jablko, pomeranč, banán) 502 kJ, 3 malé svatební minikoláčky 367 kJ
oběd: hodně grilované zeleniny 687 kJ, 2 bílé malé bagetky 554 kJ-citím se šíleně plná! Podle mě to muselo mít kJ víc
svačina: káva 143 kJ

CELKEM: 2253 kJ

  • 26. 5. Po
snídaně: dva bílky 200 kJ, celozrnný chléb 503 kJ, ovocný salát 167 kj (celkem 870 kJ)
svačina: 1/4 žitného sucharu 201 kJ
oběd: hrachová polévka 930 kJ
svačina: káva 143 kJ
běh: 15 minut -700 kJ
večeře: vařená brokolice 160 kJ, prdelka bílé bagety 224 kJ

CELKEM: 2528 kJ
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama