Vavříny

16. května 2014 v 12:44 | Valanor
Začala jsem polevovat!!!!
  • 15. 5. Čt
snídaně: bílkovinový nápoj z mléka 400 kJ
svačina: čtvrt žitného sucharu 201 kJ
oběd: pečené brambory v troubě 2 ks 390 kJ, houbová omáčka 758 kJ
svačina: malá hrst ořechů 263 kJ
večeře: červené víno 640 kJ, koktejl alkoholický 893 kJ :(
-půl žitného sucharu večer 400 kJ :(, půl bílého toustu 111 kJ :(

CELKEM: 4056
Wow...nečekala jsem kolik kJ má alkohol! Nejsou to ani cukry ani nic, ale přesto tooolik energie! Doufám, že se to nějak negativně neprojeví!

  • 16. 5. Pá
snídaně: bílý jogurt 420 kJ
oběd: velmi málo brokolicové polévky 164 kJ, špenát 300 kJ, půl celozrnného chleba 251 kJ, volské oko (1 celé vejce+dva bílky) 449+141 kJ - zatím celkem 1725 kJ
-ten oběd mohl být menší, ta polévka byla na zahřátí, ale měla jsem to vydržet a nechat si jí na večeři. Zbytečně jsem se citíla plná, i když jsem zase zvládla sníst jen půlku celozrnného chleba, zbytek jsem vyhodila.
svačina: snickers! 1016 kJ
strašně jsem to chtěla zatajit, nikdy jsem to nejedla, neměla na to chuť, až do dnes. Napravím to, když už si nic nedám???- zatím celkem 2741 kJ
Nesmím se hroutit, nejsou to neúspěchy, malá zakolísání....klid
večeře: loupák 476 kJ
ano je čas se hroutit!
CELKEM: 3217 kJ
cardio cvičení 20 min (pořádně jsem se zapotila) -673 kJ

Musím se zase začít soustředit a zase najít sebedisciplínu, můžu jíst přece cokoli, jen skutečně malinké porce, nevadí alkohol pokud celý den budu jíst velmi málo. Pořád jím zbytečně velké porce, nepotřebuji je! Citím se přece plně!

  • 17. 5. So
snídaně: jahodová jogobella 615 kJ, malá hrst ořechů 237 kJ, 1/4 žitného sucharu 201 kJ
oběd: grilovaná zelenina s čili (:( pááálííí) 550 kJ, trocha eidamu 100 kJ, mléko 380 kJ (kvůli pááálenííí)
večeře: pomeranč 294, káva s mlékem 143

CELKEM: 2520 kJ
Povedený den!

  • 18. 5. Ne
snídaně: koktejl z mléka 380 kJ a jahod 79 kJ
svačina: káva s mlékem 143 kJ
oběd: mozzarella celá 1303, rajčata 75 kJ, jeden bílý toust 225 kJ
večeře: 2 bílky 142, paprika (kousek) 40 kJ, 1/4 žitného sucharu 201 kJ

CELKEM: 2588 kJ
Pěkný jídelníček! To se asi zítra uvážím :)

  • 19. 5. Po
Tak dnešek se mi nechce ani prozrazovat! Jezení nebyla moje vina, jen jsem nehctěla urazit a dělat zagorku.
snídaně: jablko 139 kJ, 5 mandlí 263 kJ
svačina: káva 143 kJ, muffin pečený od kamarádky 346 kJ
oběd: rajčatová polévka 280 kJ, těstoviny s chřestem a rajčaty 1162 (snažila jsem se půlku nedojíst!) zmrzlinový pohár :( 1260 kJ
svačina: okurka téměř 0 kJ
večeře: bílý toust s taveným sýrem 300 kJ :(, dušená mrkev 188 kJ

CELKEM: 4081 kJ
Na to jak utržená ze řetězu jsem byla ten výpočet není tak katastrofální, ale i tak si bojím, abych nepřibrala. Samozřejmě teď úbytek nečekám, hlavně ať nepřiberu! Zítra mě čeká pizza...ta má 3300 kJ (podle kalorických tabulek...ve skutečnosti podle mě víc), to znamená sníst pizzu a nic víc? Zkusím to.

  • 20. 5. Út
snídaně: bílý jogurt 420 kJ, káva 143 kJ
oběd: pizza s grilovanou zeleninou a sýrem (objednala jsem si zmenšenou a snědla jsem 3/5) počítám v kalorických tabulkách 300 g pizzy (celá), což je 4000 kJ a z toho 3/5 je 2400 kJ, budu počítat spíš 3000 kJ
svačina:pomeranč 294 kJ
večeře: žitný suchar (1/4) 201 kJ

CELKEM: 4058 kJ
-běh asi 20 min -761 kJ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama