Květen 2014

Zástava

27. května 2014 v 10:24 | Valanor

Takže hubnutí se zastavilo na 63,5 kg. Ano je to úspěch 4 kg dole, ale proč se to proboha zastavilo? Jím špatně, skáču od haldy jídla k hladovění. Napadá mě, jestli není spíš chyba, že občas jdu běhat. Naopak chci i svaly dolu, chci se prostě zmenšit celá. Ze všech stran se na mě sypu lákadla na jídlo, ale nejenom to, i společenský tlak má na všem vinu. Zároveň se mi zhoršilo vyprazdňování, což podle mě jeden z hlavních důvodů zástavení hubnutí.

  • 27. 5. Út
snídaně: půlka žitného sucharu se semínky 352 kJ, káva 143 kJ, rybí tuk a vitamíny
svačina:nic
oběd: neřeknu co 4000 kJ a já se divím, že nehubnu? Si zasloužim přes pusu. Od teď se napravím, přisahám!
svačina:mrkev 120 kJ
večeře: jablko 278 kJ

CELKEM: 4893 kJ

  • 28. 5. St
snídaně: proteinový nápoj z polotučného méka 450 kJ, 1/4 žitného sucharu 201 kJ (celkem 651 kJ)
svačina: čokoládový muffin, půlku jsem vyhodila 354 kJ
oběd: vegetariánské "chili con carne" z červené čočky cca 2000 kJ, 1 kopeček zmrzliny 420 kJ
svačina:nic
večeře: zeleninový salát 177 kJ

CELKEM: 3602 kJ

  • 29. 5. Čt
snídaně: jeden krajíc chleba s máslem 510 kJ+337 kJ, 2 vařené vejce 650, ředkvička, káva 143 kJ
svačina:nic
oběd: jablko 139 kJ
svačina: frech z pomeranče 294 kJ, mrkve 115 kJ a jablka 136 kJ
večeře: tomatová polévka s kukuřicí 209 kJ+400 kJ

CELKEM: 2933 kJ

  • 30. 5. Pá
snídaně: 1/2 žitného sucharu 251 kJ, 1 bílý toust 272 kJ, celerová pomazánka (celer, mrkev, jogurt) 240 kJ, káva 143 kJ (celkem 906 kJ)
svačina:nic
oběd: zapečené těstoviny se špenátem BEZ těstovin :D, zelí (fuj, kvůli zažívání)-špenát, vejce, mléko cca 1000 kJ
svačina: nic
20 minut cardio cvičení -547 kJ
večeře: česneková polévka (jen voda a česnek, koření), zeleninový salát 177, káva 143

CELKEM: 2226 kJ

  • 31. 5. So
snidaně: nic (nebyl čas)
svačina: mléčná krupice natural 903 kJ
-velká fyzická zátěž, práce na domě 8 hodin
oběd: bramborové noky 620 kJ, grilovaná zelenina 272 kJ, mléko 380 kJ (celkem: 1272) zatím celkem 2175
večeře: bujón s kukuřicí (trochu) 125 kJ+200 kJ, cherry rajčata s bazalkou 30 kJ, bábovka :( jeden kousek 930 kJ
Tak povedený den to mohl být?? Proč to pořád kazím!

CELKEM: 3460 kJ

  • 1. 6. Ne
snídaně: kakao z mléka 200 ml 520 kJ, pár vlašských ořechů a slunečnicových semínek 278 kJ (celkem 798 kJ)
oběd: chřest 60 kJ, 2 lžíce bramborové kaše 329 kJ, volské oko 449 kJ (celkem: 838 kJ)
svačina: nektarinka 152 kJ (zatím celkem: 1788)
večeře: 2 vejce vařená 650 kJ, rajčata 75 kJ, cibule, malilinko majonézy 192 kJ (celkem 917 kJ :( ), káva 143, toust :( 245
běh 15 minut -700 kJ

CELKEM: 3093 kJ

Zajet koleje

21. května 2014 v 14:05 | Valanor
Tak po zhruba 20 dnech menšího příjmu, jsem zjistila, jak moc skáču od 2500 kJ k 4000 kJ. Měla bych se ustálit i klidně na 3500 kJ. Ale hlavně neopustit zajeté koleje, které si nejdřív musim zajet.

  • 21. 5. St
snídaně: vařené vejce 325 kJ, jablko 278 kJ
svačina: žitý suchar se semínky (dýňové, slunečnicové, lněné...) 352 kJ
oběd: bílý chřest (300g) 282 kJ, kukuřice (200g) 800 kJ
(zatím: 2037 kJ)
svačina: káva 143 kJ, zmrzlina 420 kJ
večeře: žitný suchar s gervais, ledový salát 352 kJ + 390 kJ
bojuji s chutí na kakao! A nevydržela jsem to, dala jsem si 100 ml 260 kJ
2. večeře :( zbytek chřestu (žádné kJ téměř), kousek hořké čokolády 342 kJ, 3 kolečka rohlíku s česnekovou pomazánkou...ach jo

CELKEM: okolo 4000 kJ
Zítra bych měla sníst zase kolem 3500 kJ. Nebo je to moc????

  • 22. 5. Čt
snídně: banán 463 kJ, káva 143 kJ, 2 bílky 141 kJ, celozrnný pšenično žitný chléb (wooow to je zas nálož) 503 kJ (celkem 1250)
oběd: čočka červena (50g) 800 kJ, grilovaná cuketa 340 kJ (1140 celkem)
svačina, pomerančový džus 330 ml 500 kJ, ledové laté sladké 600 kJ (1100 kJ)
-"fitness chůze"(nordic walking) 1 hodina, 25 minut -1644 kJ
večeře: 3 mrkve 142 kJ

CELKEM: 3632 kJ

  • 23. 5. Pá
snídaně: "šampiónů"- 3 malé krajíce pšenično-žitného chleba s máslem (994+614), 1 vařené vejce 325, káva 143 (Celkem 2076!) To mi na další jídlo toho moc nezbývá.
oběd: lžíce žitných celozrnných těstovin 639, houbová omáčka se špenátem 379, kostička hořké čokolády 70 % 342 kJ (1360)
Zatím celkem: 3436 kJ
večeře: zeleninová polévka 180 kJ, ujídání neřeknu čeho (cca 1000 kJ)

CELKEM: 4616 kJ
ach jo..to je zlý

  • 24. 5. So
snídaně: zbytek zeleninové polévky ze včera 100 kJ, vařené vejce 325 kJ , ochutnávání jídla při vaření oběda 200 kJ(cítím se tak přežraná)-celkem: 625 kJ
oběd: lžíce těstovin 590 kJ, grilovaná zelenina 275
večeře: "kalbička"- topinka 900 kJ, nachos a guacamole 2000 kJ, 2 skleničky bílého vína 1540,

CELKEM: 6555 kJ
:(

  • 25. 5. Ne
snídaně: ovocný salát (jablko, pomeranč, banán) 502 kJ, 3 malé svatební minikoláčky 367 kJ
oběd: hodně grilované zeleniny 687 kJ, 2 bílé malé bagetky 554 kJ-citím se šíleně plná! Podle mě to muselo mít kJ víc
svačina: káva 143 kJ

CELKEM: 2253 kJ

  • 26. 5. Po
snídaně: dva bílky 200 kJ, celozrnný chléb 503 kJ, ovocný salát 167 kj (celkem 870 kJ)
svačina: 1/4 žitného sucharu 201 kJ
oběd: hrachová polévka 930 kJ
svačina: káva 143 kJ
běh: 15 minut -700 kJ
večeře: vařená brokolice 160 kJ, prdelka bílé bagety 224 kJ

CELKEM: 2528 kJ

Vavříny

16. května 2014 v 12:44 | Valanor
Začala jsem polevovat!!!!
  • 15. 5. Čt
snídaně: bílkovinový nápoj z mléka 400 kJ
svačina: čtvrt žitného sucharu 201 kJ
oběd: pečené brambory v troubě 2 ks 390 kJ, houbová omáčka 758 kJ
svačina: malá hrst ořechů 263 kJ
večeře: červené víno 640 kJ, koktejl alkoholický 893 kJ :(
-půl žitného sucharu večer 400 kJ :(, půl bílého toustu 111 kJ :(

CELKEM: 4056
Wow...nečekala jsem kolik kJ má alkohol! Nejsou to ani cukry ani nic, ale přesto tooolik energie! Doufám, že se to nějak negativně neprojeví!

  • 16. 5. Pá
snídaně: bílý jogurt 420 kJ
oběd: velmi málo brokolicové polévky 164 kJ, špenát 300 kJ, půl celozrnného chleba 251 kJ, volské oko (1 celé vejce+dva bílky) 449+141 kJ - zatím celkem 1725 kJ
-ten oběd mohl být menší, ta polévka byla na zahřátí, ale měla jsem to vydržet a nechat si jí na večeři. Zbytečně jsem se citíla plná, i když jsem zase zvládla sníst jen půlku celozrnného chleba, zbytek jsem vyhodila.
svačina: snickers! 1016 kJ
strašně jsem to chtěla zatajit, nikdy jsem to nejedla, neměla na to chuť, až do dnes. Napravím to, když už si nic nedám???- zatím celkem 2741 kJ
Nesmím se hroutit, nejsou to neúspěchy, malá zakolísání....klid
večeře: loupák 476 kJ
ano je čas se hroutit!
CELKEM: 3217 kJ
cardio cvičení 20 min (pořádně jsem se zapotila) -673 kJ

Musím se zase začít soustředit a zase najít sebedisciplínu, můžu jíst přece cokoli, jen skutečně malinké porce, nevadí alkohol pokud celý den budu jíst velmi málo. Pořád jím zbytečně velké porce, nepotřebuji je! Citím se přece plně!

  • 17. 5. So
snídaně: jahodová jogobella 615 kJ, malá hrst ořechů 237 kJ, 1/4 žitného sucharu 201 kJ
oběd: grilovaná zelenina s čili (:( pááálííí) 550 kJ, trocha eidamu 100 kJ, mléko 380 kJ (kvůli pááálenííí)
večeře: pomeranč 294, káva s mlékem 143

CELKEM: 2520 kJ
Povedený den!

  • 18. 5. Ne
snídaně: koktejl z mléka 380 kJ a jahod 79 kJ
svačina: káva s mlékem 143 kJ
oběd: mozzarella celá 1303, rajčata 75 kJ, jeden bílý toust 225 kJ
večeře: 2 bílky 142, paprika (kousek) 40 kJ, 1/4 žitného sucharu 201 kJ

CELKEM: 2588 kJ
Pěkný jídelníček! To se asi zítra uvážím :)

  • 19. 5. Po
Tak dnešek se mi nechce ani prozrazovat! Jezení nebyla moje vina, jen jsem nehctěla urazit a dělat zagorku.
snídaně: jablko 139 kJ, 5 mandlí 263 kJ
svačina: káva 143 kJ, muffin pečený od kamarádky 346 kJ
oběd: rajčatová polévka 280 kJ, těstoviny s chřestem a rajčaty 1162 (snažila jsem se půlku nedojíst!) zmrzlinový pohár :( 1260 kJ
svačina: okurka téměř 0 kJ
večeře: bílý toust s taveným sýrem 300 kJ :(, dušená mrkev 188 kJ

CELKEM: 4081 kJ
Na to jak utržená ze řetězu jsem byla ten výpočet není tak katastrofální, ale i tak si bojím, abych nepřibrala. Samozřejmě teď úbytek nečekám, hlavně ať nepřiberu! Zítra mě čeká pizza...ta má 3300 kJ (podle kalorických tabulek...ve skutečnosti podle mě víc), to znamená sníst pizzu a nic víc? Zkusím to.

  • 20. 5. Út
snídaně: bílý jogurt 420 kJ, káva 143 kJ
oběd: pizza s grilovanou zeleninou a sýrem (objednala jsem si zmenšenou a snědla jsem 3/5) počítám v kalorických tabulkách 300 g pizzy (celá), což je 4000 kJ a z toho 3/5 je 2400 kJ, budu počítat spíš 3000 kJ
svačina:pomeranč 294 kJ
večeře: žitný suchar (1/4) 201 kJ

CELKEM: 4058 kJ
-běh asi 20 min -761 kJ

Funguje to!

14. května 2014 v 12:03 | Valanor
Tak která z dam je hezčí? A které se podobám? Je to jasné, že


Nevěřím svým očím, při výstupu na váhu! Funguje to!
Ze 67,6 kg jsem po 2 týdnech (respektive po 12 dnech) na 63,8. Takže jsem zhubla 3,8 kg!

  • 14. 5. St
snídaně: jablko 139 kJ
svačina: 2 kešu ořechy, 2 mandle, 1/4 žitného sucharu 201 kJ
oběd: červená čočka 1470 kJ, česnek, grilovaná zelenina 275 kJ, bílek 70 kJ
svačina: káva s mlékem 143 kJ
večeře: brokolicový krém 490 kJ, bílá bageta!!!! 554 kJ


CELKEM: 3338 kJ

Neumlčené tělo

10. května 2014 v 13:25 | Valanor
Jím tolik!TOLIK a moje tělo příšerně řve hlady! To je absurdní, jim tak, jako kdybych byla se sebou spokojená a nijak se neomezovala-špagety- proboha, tělo, co chceš víc? Taková touha po cukru v jakémkoli stavu! Cola light Tě neoblbne? Ježiš, je to sladký, pochop to a nedělej, že Ti to za chvíli nechutná. Jdu tu Colu vylejt, je to hnus.

  • 8. 5. Čt
snídaně: už nevim, co - nezapsáno-1061 kJ
oběd: nezapsáno- 1341
svačinečka!!!!! kopeček zmrzliny 420 kJ, bluma 82 kJ
večeře: brokolice, bílek 160 + 71 kJ

CELKEM: 2975 kJ

  • 9. 5. Pá
snídaně: bluma 82 kJ, směs ořechů 463 kJ
oběd: kukuřičné špagety se sýrovou omáčkou, brokolice 2 750 kJ
svačina: káva 143 kJ, plátek vícezrnné bagety ? kJ, jablko 260
večeře: rajčata 150 kJ, paprika 60, ochutnávání vajíčkové pomazánky, plátek bílek bagety!, 4 lžičky zmzliny! (? kJ)

CELKEM: více jak 4000 kJ, okolo 5000 kJ

dlouhé chození cca 3 hodiny: - 1421 kJ

  • 10. 5. So
snídaně: káva 143 kJ, bluma 82 kJ- 252 kJ
oběd: cejtím se tak slabá, skoro se mi až motá hlava, Cola light tělo opět nepřesvědčila o cukru, takže: vajíčková pomazánka (bez pečiva, jen sežraný vidličkou z misky) 787 kJ (?), 3 lžičky zmrzliny 112 kJ (?), zeleninová polévka s noky. 468 kJ (noky + 344 kJ)-1711 kJ
svačina: směs ořechů-463 kJ
večeře: okurka 67 kJ, gervais 156 kJ, káva 143 kJ.

CELKEM: 2 792 kJ (přijde mi, že to, co jsem dnes spořádala muselo být víc!)


Měla bych to dělat jinak...vůbec nevím jak, mám jíst zdravě, ale jen trošku a ne se ládovat zrmrzlinou a pomazánkama, ale rýže je moc kalorická, nemohla bych si dát už nic jiného, luštěniny jsou na tom stejně. Mám si tedy dávat jedno jídlo za den normální? Neřešit kJ...Obdivuji každého, kdo dokázal skutečně nesníst za několik dnů nic.


  • 11. 5. Ne
snídaně: jablko malé 139 kJ, káva s mlékem 143 kJ, rajče půlka 75 kJ, čtvrt žitného sucharu 201 kJ
oběd: grilovaná zelenina zapečená se sýrem a bílkem 550kJ+253kJ +70kJ, dezert 2 kopečky zmrzliny 840 kJ
běh: 17 min -745 kJ
večeře: rajče 37 kJ, 100 ml mléka 190 kJ, půlka brambory (malé) 50 kJ

CELKEM: 2458 kJ

  • 12. 5. Po
snídaně: dvě míchaná vejce, žitný chléb, káva
oběd: mrkev 1, směs ořechů hrst
večeře: polévka z pytlíku - miluju tu chuť, ale vím, nesmím!!!

CELKEM: 2593 kJ

  • 13.5. Út
snídaně: plátek žitného sucharu se semínky, laté
svačina: bio kokosová tyčinka s medem a mandlemi 2/3 (pozor na kokos-strašně moc tuku!!!!)
oběd: dušená mrkev, kukuřičný klas, vejce
svačina: káva, pár ořechů
večeře: mléčná rýže-kalorická bomba!
2. večeře: ledový salát s bílým jogurtem :(

Tenhle den se vyvíjel fajn, ale ta rýže to zkazila...ale bolí mě břicho, chtěla jsem něco, co mi udělá lépe...nestalo se.
Dnes jsem se fakt pustila z uzdy! Ještě, že ne čokoládou.

CELKEM: 3693 kJ

Počátek krize?

7. května 2014 v 20:01 | Valanor

7. 5. St
Snidaně: jeden plátek žitného sucharu, gervais, paprika - 352 kJ+312 kJ +36 kJ
svačina: 3 lžičky vanilkového tvarohu milko- 84 kJ
oběd: grilovana zelenina zapečená se čtvrtkou balení mozzarelly, eidam. 550 kJ+260 kJ + 400 kJ
svačina: káva s mlékem 143 kJ
večere: zbytek zeleniny grilované, 3 bílky 150 kJ+ 212 kJ

CELKEM: 2499 kJ

Večeři už jsem téměř ani nekousala, jaký jsem měla hlad, znamená to krizi? Pořád si dávam Psyllium, ale ta zafunguje opravdu chvilku. Vzhledem k tomu, že jsem se ale víděla obnažená na fotografiích, chci příjem srazit ještě na půlku!!! Podle dalších blogů, je třeba vydržet k dosažený skvělého výsledku JEN 4 měsíce, ve většině připadů ale tak až rok.

Návrat

6. května 2014 v 9:37 | Valanor
Konečně jsem se mohla vrátit zcela ke svému jídlu, co mi tak chybělo. Pleť pod záplavou pšeničné mouky šla pěkně do kytek.

  • Pondělí 5.5.
snídaně (ještě v nemocnici): rajče, čtvrt krajíce chleba s máslem 204 kJ+90 kJ+75 kJ
oběd: česnečka s 1 malým bramborem, malou hrstkou houstiček a 2 vejce 500 kJ+75 kJ+669 kJ
svačina: 4 jahody 50 kJ
večeře: půl balení mozzarelly, 2 velká rajčata, bazalka, čvrt žitného sucharu se semínky 1000 kJ+180kJ+201 kJ

CELKEM: 2994 kJ

  • Úterý 6 .5.
snídaně: půl kelímku vanilkového tvarohu Milko, směs ořechů (dvě lžičky?), vitamíny: vápník, hořčík, zinek, Omega 3 rybí tuk, B-komplex - 198 kJ+231 kJ - 429 kJ

oběd: opět česnečka s vejcem (tentokrát velmi málo), chřest asi 300 g možná víc, hrneček polotučného mléka, jeden malý brambor. Než jsem začala jíst vypila jsem Psyllium, takže jsem velmi plná, z čehož mám pocit, že jsme jedla víc než bych měla. Ale wow chřest, co jsem snědla dává jen 60 kJ! Polévka max. 300 kJ, mléko 380 kJ - 740 kJ

svačina: káva, 1 kousek žitné bábovky (zas ta od mamky, chtěla jsem to vyhodit, ale jsem pověrčivá, strašně) 622 kJ
večeře: chřest, mrkev, hrnek mléka. - 60 kJ+380 kJ+ 94
CELKEM: 2325 kJ

Zároveň si však pěstuju vlasy, takže musím jíst velmi zdravě a vyváženě, při skutečné aně vlasy velmi vypadávají.
Ale k tomuhle se v životě nedostanu samozřejmě. I když teď zkouším sérum Biohar s přirodním hyaluronem a vitamíny.


Nemocniční (ne)strava

4. května 2014 v 8:39 | Valanor
Kde jinde pěkně redukovat váhu než v nemocnici, kde nemají potuchy o zdravé vyvážené stravě. Všechny tady krmí jen rychlými sacharidy, pochybuji, že znají význam bílkovin v těle. Nemohla jsem se tedy stravovat úplně precizně, ale za to jsem příjem velmi zredukovala a jelikož chci shodit klidně i svaly, bílkoviny jsem pro tentokrát neřešila.
  • Čtvrtek 1. 5.
snídaně: Tvaroh vanilkový milko (s inulinem, pro lepší tvorbu lactobacillů)
oběd: tři lžíce bramborové kaše
svačina: žitný suchar s různými semínky (lněné semínko obsahuje Omega 3), vlašský ořech, mandle
večeře: 2 krajíce chleba (bohužel pšeničného) s florou
CELKEM 2068 kJ

  • Pátek 2. 5. (operace):
snídaně:nic
oběd:nic
večeře: 3 lžíce krupicové kaše (snažila jsem se vyhnout máslu a kakau), 3 blumy, kousek papriky
-následné noční zvracení, tak snad se něco dostalo pryč.
CELKEM: 400 kJ

  • Sobota 3. 5. :
snídaně: rohlík (bohužel bílý), jablko
oběd: zeleninová polévka s vejcem (malá mistička), 2 lžíce zeleninového rizota, bílý jogurt
svačina: žitný suchar se semínky, jablko
večeře: žitný suchar s 1 plátkem eidamu rajče
CELKEM: 2268 kJ

  • Nedělě 4. 5. :
snídně: krajíc chleba s Florou, kakao
oběd: 3 bramborové knedlíky, špenát
svačina: kokosová bábovka ze žité mouky (mamka upekla, nemohla jsem ji říct ne! Nikdy nepeče, a kvůli nemocnici to pro mě udělala)
večeře: dvě rajčata, půl malého žitného sucharu se semínky
-tahle hrůza se mi nechce ani počítat!

Napoje jsou vždy voda nebo neslazený čaj (teď lžu-jednou jsem si dala slazený)
Můj bazální metabolismus je přesně 6108 kJ, což je energie, kterou tělo spotřebuje na základní pochody jako např. dýchání.

Přidávám krásnou fotku. Je to úchvatné, ale i tak já si chci nechat alespoň něco málo z ženských křivek, kterých se stejně kvůli genetice nezbavím. Natalie kvůli téhle roli zhubla neuvěřitelně, jdu hned hledat jak. :)